wtorek, 10 maja 2016

Wyjątkowy, nietuzinkowy zapach dla kobiety.

Wyjątkowy, nietuzinkowy zapach dla kobiety.




Są takie perfumy, które na samym początku wywołują w nas mieszane uczucia. Podobnie było z tym. Najpierw dostałam małą próbkę i używałam go 3 dni a potem nie wiedziałam sama czy mi się podoba czy nie. W końcu o nim zapomniałam. Pewnego razu pojawiła się okazja zamówienia kolejnej próbki, stwierdziłam że co mi szkodzi zrobię podejście nr.2 i tak też zrobiłam. Nie miałam jednak pojęcia, że próbka przyjdzie w formie sporej perfumetki. Miałam ją przy sobie w torebce 2 miesiące i używałam okazjonalnie, aż tak polubiłam ten zapach, że gdy na iperfumy (ceny ogromnie niskie w porównaniu z naszymi drogeriami) pojawił się w promocji kupiłam od razu. Mowa o Lacoste Eau de Lacoste pour Femme. Jak potrafię postaram się go Wam opisać, ale nie jest to  łatwe zadanie bo zapach jest na prawdę wyjątkowy, ot specyficzny. Zapraszam: 


Perfumy Lacoste | Lacoste - symbol elegancji w stylu casual. Francuska firma odzieżowa Lacoste jest jedną z najbardziej popularnych marek modowych. Marka, założona w 1933 r. przez znanego francuskiego tenisistę René Lacoste, specjalizowała się początkowo w produkcji odzieży tenisowej i sportowej. Obecnie jej portfolio obejmuje oprócz odzieży również obuwie, galanterię skórzaną, zegarki oraz perfumy.René Lacoste podarował marce nie tylko nazwisko, ale i logo firmy, którym został zielony krokodyl. Logo jest inspirowane przezwiskiem, nadanym mu przez amerykańskich dziennikarzy, którzy zaczęli go nazywać „Aligatorem“ po tym, jak jego kapitan podczas zawodów Davis Cup obiecał mu walizkę z krokodylej skóry za wygranie ważnego meczu.Licencja na zapachy Lacoste jest w posiadaniu międzynarodowego koncernu Procter & Gamble. Pierwszy z nich pojawił się na rynku w 1984 r. pod nazwą Lacoste for Men. Zaraz po tym drzewnym zapachu wypuszczono kilka kolekcji dla mężczyzn i kobiet, a wiele z nich poświęconych było tematyce sportowej. Perfum marki Lacoste, przy powstaniu których uczestniczą tacy perfumiarze, jak Olivier Cresp, Laurent Bruyere, Jean-Michel Duriez, Claude Dir, Annick Menardo i Domitille Michalon, jest dziś już kilkadziesiąt.Marka Lacoste jest symbolem elegancji w stylu casual, a niektóre z jej perfum należą do najczęściej kupowanych na świecie. Wśród najpopularniejszych damskich perfum Lacoste znajdziemy radosny, energiczny i bardzo kobiecy zapach Touch of Pink, skierowany głównie do młodszych klientek. Bardzo popularnym zapachem  dla mężczyzn jest Lacoste Challenge o cytrusowym aromacie, którego twarzą jest Hayden Christensen, szarmancki i przystojny aktor znany głównie z roli Anakina Skywalkera z kultowych Gwiezdnych Wojen.Wybrane zapachy Lacoste można wypróbować między innymi w formie wód po goleniu, dezodorantów, żeli pod prysznic lub mleczek do ciała. (źródło:iperfumy)

OD PRODUCENTA

Lacoste Eau de Lacoste pour Femme to niezwykle zmysłowe perfumy dla kobiet, które przywodzą na myśl zapach skóry otulonej czystobiałą bawełną. Te kultowe perfumy są nowoczesne i niezwykle proste. Zapach Eau de Lacoste pour Femme doskonale odzwierciedla zmysłowy, figlarny charakter, charakterystyczny dla marki Lacoste. Okrągły, cieniowany flakon ozdobiony został barwami przechodzącymi od białej aż po cielistą, brzoskwiniową. Wyjątkowa zakrętka przypomina uroczą biżuterię.
Czarujący zapach Lacoste Eau de Lacoste pour Femme to klasyczna kompozycja, rozwijająca się harmonijnie od nut górnych po podstawę. Zapach otwiera się słodkim aromatem ananasa dopełnionym świeżymi bergamotką i mandarynką. Serce zapachu skrywa czystość symbolizowaną przez białe kwiaty jaśminu i pomarańczy. Podstawa zawiera esencje balsamu peruwiańskiego, któremu towarzyszy drzewo sandałowe, wanilia oraz wetyweria. Te wyjątkowe perfumy dla kobiet znanej na całym świecie marki Lacoste doskonale nadają się do noszenia wiosną i latem.
Wspaniałe perfumy dla kobiet Lacoste Eau de Lacoste pour Femme odzwierciedlają naturalny, kobiecy wdzięk i piękno delikatnej skóry. Kobieta używająca tych perfum, jest pewna siebie, spontaniczna, bezpośrednia i jest inspiracją dla innych. Twarzą zapachu jest znana amerykańska aktorka Amy Adams, która jest uosobieniem kobiety Lacoste. Jej pragmatyzm, pracowitość i naturalne piękno są głównymi atrybutami zapachu Lacoste Eau de Lacoste pour Femme. (źródło:iperfumy)







MOJA OPINIA


Dla mnie rzecz najważniejsza jaką muszę stwierdzić to, że zapach jest baardzo trwały ! nigdy nie miałam tak trwałego zapachu, który wyczuwam nawet po wypraniu ubrań ! Co do zapachu to trzeba wypróbować go na własnej skórze, bo na każdym rozwija się inaczej. Przeczytałam sobie nuty zapachowe i chyba ona najlepiej opisują zapach. Jest to dla mnie połączenie ananasa, mandarynki, jaśminu i wanili - dziwny mix  sami przyznajcie ;-) Ale dla mnie pachnie kobieco, nie dusi, jest tak taka piękna pewna siebie kobieta. A flakonik ma tak ładny, że nigdy nie chowam go z toaletki, bo to ozdoba. Uważam że cena 155 zł za 90 ml jest bardzo niska w stosunku do jakości. Polecam spróbować bo może polubicie go tak jak ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz