niedziela, 29 stycznia 2017

Mocno regenerujący krem do rąk.



Mocno regenerujący krem do rąk. 



Może warto zacząć od tego, że do niedawna uważałam kremy do rąk za rzecz totalnie zbędną :-). Wydaje mi się, że moje dłonie obecnie częściej są wysuszone i spierzchnięte ponieważ myje je znacznie częściej. Kiedyś było to kilka rady w ciągu dnia a teraz jest kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt. Wypróbowałam 10 kremów do rąk i uważam, że tylko 2 zasługują na to aby o nich wspomnieć. Te 2 kremy są od siebie zupełnie różne : jeden konkretny, gęsty, silnie nawilżający a drugi lekki, wodnisty ale o natychmiastowym wchłanianiu do suchości. Dziś opowiem Wam o tym silnie regenerującym - chociaż myślę, że gdzieś już trafiliście na jego recenzje - mowa o marce, która szybko zyskała sobie wielu zwolenników , mianowicie Evree. Zapraszam





OD PRODUCENTA
 

Evree Instant Help, krem ratunek dla rąk: 

Oparty na łagodzących i naprawczych składnikach, działa na skórę niczym kojący opatrunek. Idealny na cały rok zarówno w trakcie mroźnej zimy, jak i upalnego lata.Składniki aktywne:- gliceryna- masło mango- tlenek cynku- alantoinaKrew tworzy na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości! Przebadany dermatologicznie.Krem głęboko odżywia i regeneruje skórę, wspomaga naturalną odbudowę zniszczonego naskórka, a także koi podrażnienia. Dzięki swoim składnikom tworzy ochronny filtr zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci oraz ponownym wysuszeniem. Wmasować w skórę dłoni. Stosować kilka razy w ciągu dnia, po każdym myciu rąk i przed snem.
 (źródło: wizaż)








MOJA OPINIA

Zacznę od dobrej ceny bo to u mnie przyznam dość ważne kryterium, ponieważ kupiłam krem za 23 zł który się nie sprawił :-( tak więc ten przyjemniaczek kosztuje całe 9zł - swój zamówiłam na iperfumy.pl ! Jest bardzo gęsty i treściwy. Pachnie cudownie - jak mnie to zapach czystego prania :-D. Opakowania marki są takie 'czyste, apteczne' mi osobiście odpowiadają. Krem ma wygodną tubkę i można go całkiem dobrze wydusić - mimo wszystko trochę produktu zostaje w opakowaniu. Moje dłonie po użyciu są mięciutkie, nawilżone i pachnące. Mi osobiście krem nie sprawdza się w ciągu dnia ponieważ zostawia lekką, silikonową warstwę, która utrudnia mi np.korzystanie z myszki od komputera. Ja jednak stosuje go na noc i w tej wersji spisuje się perfekcyjnie ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz