sobota, 29 kwietnia 2017

Szkotka Ikoo to samo co Tangle Teezer ?

Szkotka Ikoo to samo co Tangle Teezer ?



Tangle Teezer to mój HIT. Kupiłam ją jeszcze jak nie była dostępna w Polsce a robiła szał w innych krajach. Nie chce pamiętać ile wtedy za nią płaciłam :-D. Co nie zmienia faktu, że od tamtego czasu minęło trochę lat a ja mam swój pierwszy egzemplarz nadal ! Od tamtego czasu powstało wiele różnych wersji i odpowiedników tej szczotki. W moje ręce szczotka Ikoo trafiła zaraz po tym jak weszła na rynek. Jak się spisała ? jeśli jesteście ciekawe zapraszam niżej: 




OD PRODUCENTA

Dzięki szczotkom ikoo nie tylko doskonale rozczeszesz włosy, ale pozbędziesz się też napięcia i stresu! Zwyczajna czynność, jaką jest czesanie włosów stanie się zaskakująco przyjemna. Szczotki ikoo wyróżniają się specjalnie ukształtowanym włosiem, które dociera do odpowiednich punktów na skórze głowy zapewniając jej masaż. Twórcy marki ikoo, Christopher von Hallwyl i Katrin Ebner Christopher, inspirowali się bowiem tradycyjną medycyną chińską, która ponad 2000 lat zajmuje się tematem równowagi duszy i ciała. Stosowanie szczotek ikoo poprawia krążenie krwi, wpływa pozytywnie na kondycję skóry głowy oraz ułatwia odbudowę równowagi całego organizmu. Dzięki specjalnemu włosiu bez problemu rozczeszesz nawet bardzo rozczochrane włosy nie powodując ich uszkadzania. Szczotki ikoo są odpowiednie dla wszystkich typów włosów.




MOJA OPINIA

Działanie dla mnie identycznie jak TT. Ładnie sunie po włosach nie wyrywając ich i nie szarpiąc. To co różni obie szczotki ? Przede wszystkim cena. Szkotka Ikoo jest droższa, ale też wygląda na droższą. TT to taka typowo nastoletnią i dziewczęcą szczotką, ale jak chce się mieć coś ładnego, eleganckiego i kobiecego to ja wygrałabym właśnie Ikoo. Niebanalny design, piękny błysk i elegancja szczotki sprawia że wygląda ona na bardzo drogą i ekskluzywną ;-) Bardzo lubię korzystać z obu ale jako prezent dla koleżanki, mamy czy kuzynki wybrałabym Ikoo ;-) Szczotki w różnych wersjach znajdziecie na iperfumy.pl. Polecam !

1 komentarz: