niedziela, 16 grudnia 2012

Będę nudna - Green Pharmacy Ziołowy eliksir do włosów wypadających.

Będę nudna - Green Pharmacy Ziołowy eliksir do włosów wypadających.


Jak wszystkie czytelniczki mojego bloga wiedzą borykam się z wypadaniem włosów długo, długo i na razie znalazłam jeden produkt który mi pomógł lecz jest za drogi żeby kupować go zawsze przy powracającym problemie. Po Jantarze, wcierce z Joanny itd. przyszła kolej na ten oto produkt o wdzięcznej nazwie ELIKSIR. Co o nim myślę ? o tym na dole :



OD PRODUCENTA:Ziołowy eliksir do włosów z łubinem wąskolistnym, skrzypem polnmy, owocem kasztanowca, łopianem. Naturalny preparat ziołowy wyprodukowany w oparciu o receptury ze starych ksiąg zielarskich. Wskazany do wzmocnienia włosów, zapobiega ich wypadaniu. Eliksir wzmacnia mieszki włosowe, odbudowuje rdzeń włosa, poprawia jego stan u nasady i na końcówkach. Wzmacnia włosy, dając im siłę niezbędną do dalszego wzrostu. Efektem regularnego stosowania są gęste, zdrowe, pełne blasku włosy. 







MOJA OPINIA: 
*konsystencja - wodnista
*opakowanie- spryskiwacz jest wygodny
*zapach- ziołowy , szybko się ulatnia
*cena -
8 zł
*aplikacja- bezproblemowa
*pojemność 200 ml (?)
*wydajność-  jest wydajny i to trzeba mu przyznać
*dostępność- u mnie każdy Rossmann

 Podsumowanie: Nie pomógł, nie zaszkodził. Jak dla mnie kolejny produkt na który straciłam pieniądze (całe szczęście tylko 8 zł) nie ułatwia rozczesywania. Jak wypadały tak wypadają. Ot takie tam nic - a się zawiodłam bo miałam nadzieje. NIE POLECAM 


Macie coś super, hiper skutecznego na wypadanie włosów ? 

5 komentarzy:

  1. Też miałam zawsze problemy z wypadaniem, ale ostatnio wypada mi coraz mniej, a ja nie mam pojęcia czym sobie pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ma śliczny zapach i wcale się szybko nie ulatnia - ja czuję jego zapach cały dzień aż do następnego mycia. Włosy są miękkie i gładkie w dotyku i fajnie się układają, ale zmniejszenia wypadania póki co nie zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Calcium Pantothenicum, o którym można poczytać juz na niemalże kazdym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy też lubią wypadać, zwłaszcza wtedy gdy nie mam czasu na regularne posiłki i jem za mało owoców. Ostatnio staram się pilnować diety i na razie mieszczę się w normie. Ale boję się tego, co będzie miało miejsce podczas sesji. Stres+ nieregularne posiłki pewnie zaczną zbierać żniwo...

    OdpowiedzUsuń