niedziela, 12 stycznia 2014

Kilka słów o podkładzie- Maybelline Dream Satin Liquid

Kilka słów o podkładzie- Maybelline Dream Satin Liquid


Myślę że większość z Was używa podkładu, kremu BB lub kremu tonującego. Mimo iż często dziewczyny mają cudowną cerę i tak starają się 'ulepszyć' ją podkładem. Rynek oferuje nam wiele tego typu produktów- w zależności od naszych potrzeb. Mamy podkłady kryjące, rozświetlające, matujące itd. czyli wśród całej gamy produktów każdy jest w stanie znaleźć taki produkt który będzie mu odpowiadał zarówno kolorem jak i konsystencją czy działaniem. Kremy BB jak wiemy mają robić wszystko - no tak, ale ja mimo przetestowanych dziesiątek takich produktów do żadnego z nich się nie przekonałam - mi nic nie zastąpi normalnego, dobrze dobranego podkładu. Moja cera przechodzi różne fazy od cery tłustej (tłustej wszędzie) poprzez mieszaną (tłustą w strefie T, a na policzkach normalną) aż do wrażliwej i suchej (widocznych pełno suchych skórek i zaczerwienień). Na dzień dzisiejszy jest w fazie środkowej tj.mieszanej. Moja strefa T zaczyna się świecić już po godzinie a policzki zostają w stanie idealnym trzymają się cały dzień. Szukam podkładu lekkiego (tak abym nie czuła go na twarzy), nie widocznego na buzi (nie ma nic gorszego od efektu maski), a przy tym dobrze kryjącego (bo koloryt zawsze fajnie wyrównać i zakryć małe 'niespodzianki'. Poszukiwania podkładu wcale nie są łatwe - bo albo kolor nam nie odpowiada, albo konsystencja, a może firma nie taka (tak jestem uprzedzona do firm które już raz mnie zawiodły). W końcu trafiłam na taki który mi odpowiadał - jesteście ciekawe jak spisał się przy bliższym poznaniu ? Zapraszam:



OD PRODUCENTA

Nowy podkład w płynie, dający wyjątkowe wykończenie makijażu.
Formuła z pęcherzykami powietrza: lekkość musu w płynnym podkładzie.
Zawarte w formule elastomery wyrównują i wygładzają powierzchnie skóry, niewidoczne pory, wyrównany koloryt skóry, efekt porównywalny do techniki "air brush".
Zapewnia satynowe wykończenie: niewidoczne pory, efekt niewiarygodnie gładkiej, subtelnie rozświetlonej skóry.
Polecany do skóry suchej, normalnej i mieszanej.



APLIKACJA 

Podkład ma fajną pompkę która nie psuje się ani nie zacina - to niewątpliwy plus. Dodatkowo można nią dozować taką ilość produktu jaka nam odpowiada więc produkt się nie marnuje. Nie jest gęsty, mogę nawet powiedzieć że jest rzadki ale dzięki temu według mnie bardziej wydajny- aplikacja na plus !



 ODCIENIE

Wybór kolorów jest spory - ja posiadam 040 ale moim zdaniem był trochę za ciemny i następnym razem wybrałabym 030 - ładny odcień w bezowych tonach.




 
WYDAJNOŚĆ 

Produkt jest bardzo wydajny ! W buteleczce mamy 30 ml dość rzadkiego podkładu którego wystarczy odrobina aby pokryć całą twarz- najoszczędniej jest aplikować go palcami ponieważ gąbki i pędzle bardzo dużo podkładu 'wypijają'.




MOJA OPINIA

Podkład dobrze kryje, jest wydajny,  i ma bardzo ładne wykończenie - ni to mat, ni to błysk - po prostu satynowe jak zapewnia producent. Jest tani. Ma ładną buteleczkę- przezroczystą i dzięki temu widać ile produktu zostało- kolejny plus ! Dla mnie (gdy moja cera jest normalna) jest super ! uważam że za tę cenę warto spróbować !


Podkład możecie kupić w drogerii internetowej iperfumy.pl 

 

9 komentarzy:

  1. może być fajny, na pewno zwrócę na niego uwagę, gdy będę kupować podkład w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, ale kurcze nie lubię kupować przez internet..:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie lubiłam ale teraz robię tak że ide do drogerii sprawdzić odcień i wtedy kupuje przez internet bo na kilku kosmetykach to na prawdę spora oszczędność

      Usuń
  3. miałam go i jak dla mnie nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie podklady z Maybelline, akurat ten wyladuje u mnie na dniach w denku ;) Minusem jest to, ze pompka nie daje rady wycisnac koncowki podkladu i juz kilkakrotnie musialam rozbrajac sloiczek, co nie jest takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znaleźć ulubiony podkład to prawie jak trafić w totka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie uzywam żadnych podkładów itp jak na razie, ale jak będę miała naprawdę duże problemy z cerą to pomysle o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład w odcieniu Cameo i niestety trafiłam kula w płot w sprawie koloru,jest zdecydowanie za ciemny:(

    OdpowiedzUsuń