czwartek, 9 października 2014

Krem ze ' złotem Maroka' ? ciekawa rzecz ;-)

 Krem ze ' złotem Maroka' ? ciekawa rzecz ;-)






Balsam czy też krem do ciała to niezbędna rzecz w mojej pielęgnacji, w okresie jesienno/zimowym. Kiedy temperatura spada, moja skóra dużo częściej jest podrażniona i wysuszona, co za tym idzie potrzebuje codziennego 'pomocnika' w nawilżaniu. Na półkach w sklepach można znaleźć masę kremów i balsamów do ciała. Niestety w tych ilościach ciężko dostać produkt który będzie dobrze nawilżał, ładnie pachniał i miał dobrą cenę - bo jak wiadomo, jak często używa się kremu to szybko znika nam z pudełka. Znalazłam rzecz która na prawdę daje rade. Jesteście ciekawe ? Zapraszam :


OD PRODUCENTA

Luksusowy krem ze złotem Maroka:
- odmładza skórę,
- 24-godzinne głębokie nawilżenie,
- intensywna regeneracja,
- wygładzenie, ukojenie skóry,
- do skóry suchej i wrażliwej.

Luksusowy krem ze złotem Maroka, oparty na bogatej, silnie skoncentrowanej szwajcarskiej recepturze, regeneruje i odżywia skórę, zapewniając jej młody, promienny wygląd.
bioOlejek arganowy, zwanym złotem Maroka, pobudza naturalną odnowę komórek naskórka, wyraźnie odmładza i przywraca energię życiową nawet najbardziej wymagającej skórze. Bogaty w bioKwas hialuronowy bioHyaluron Complex długotrwale nawilża, zatrzymując wodę w najgłębszych warstwach naskórka. bioŻeń - szeń i ekstrakt z jedwabiu maksymalnie wygładzają oraz sprawiają, że skóra staje się wyjątkowo miękka i sprężysta.

O marce Eveline Cosmetics
Kosmetyki Eveline Cosmetics | Eveline Cosmetics – jakość dla każdego. Eveline Cosmetics to marka założona w 1983 r. Obecnie należy do największych producentów kosmetyków w Polsce. W ciągu trzech dekad istnienia rozszerzyła swoją działalność do 70 krajów świata.Klienci tej marki mają do dyspozycji bogatą ofertę kosmetyków do makijażu oraz do pielęgnacji twarzy i ciała. Zaufanie klientów marka zyskała dzięki wysokiej jakości produktów, wieloletniemu doświadczeniu oraz przystępnym cenom.Filozofią marki jest szybkie reagowanie na nowe trendy oraz przekonanie, że dobór odpowiednich kosmetyków jest niezwykle ważny. Dlatego Eveline Cosmetics stara się pozyskiwać informacje na temat potrzeb klientów oraz odpowiadać na potrzeby naprawdę każdego.Eveline Cosmetics to innowacyjność, jakość, profesjonalizm i gwarancja skuteczności w połączeniu z przystępnością cenową.


 
http://i.iperfumy.pl/detail/4/eveline-cosmetics/eveesow_kboc20_01/eveline-cosmetics-extra-soft-luksusowy-krem-z-marokanskim-z%C5%82otem___3.jpg

MOJA OPINIA


Eveline Cosmetics Extra Soft luksusowy krem z marokańskim złotem -czyli produkt, który pewnego razu na zakupach skusił mnie ceną, nie dawałam mu raczej szansy, po zakupie odstawiłam go gdzieś i przepadł głęboko w czeluściach mojej szafy, zaginął. Lecz i na niego przyszedł czas, swój debiut zaliczył miesiąc temu, nie stosuje go często ale uznałam, że warto go Wam pokazać. Dziś moje drogie opiszę krem ,który przyciąga do siebie już samą nazwą, bo ,która z nas nie chciała by być pokryta złotem Maroka ?

Kosmetyki Eveline używałam nie raz, nie raz oceniałam je pozytywnie ale były i te gorsze o ,których chciałabym zapomnieć. Na szczęście testowany przeze mnie krem wypadł w użytku całkiem nieźle, nie mogę go nazwać bestsellerem ale nie zawiodłam się na nim.

Złoto Maroka czyli olejek arganowy, uważam ,że jeśli znajduje się w składzie danego produktu to on po prostu musi działać, olejek arganowy świetnie działa na moją skórę, Zaraz po nałożeniu kremu, moja skóra pachniała niezwykle tropikalnie, cytrusowo co przypadło mi do gustu, bardzo przyjemnie się rozsmarowuje, jego konsystencja jest delikatna, kremowa, dobrze się wchłania. Bardzo podobają mi się pojemniczki Eveline, są niezwykle praktyczne i tu zastosowano świetnie mi znany wzór- charakterystyczny dla kremów eveline

Niestety posiada też jeden minus- krem nie jest wydajny, znika w oczach a mam wrażenie ,że dopiero co zaczęłam go używać- tak więc  trzeba użyć dosyć sporą ilość by odczuć jego działanie. Niemniej jednak moim zdaniem jest to dobry produkt, który znajdzie swoje zwolenniczki.


Krem ze złotem Maroka możecie kupić na iperfumy.pl 

1 komentarz:

  1. bardzo lubie kremy z eveline i wszystkie ich kosmetyki ,ale tego kremu nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń