sobota, 29 listopada 2014

Idealne zabezpieczenie włosów przed mrozem i wiatrem .


Idealne zabezpieczenie włosów przed mrozem i wiatrem .



Jako, że pewnie większość z Was ma  problem podobny do mojego (po zimie włosy są zniszczone, szorstkie, matowe - brzydkie) postanowiłam powiedzieć Wam jak mam zamiar z nim walczyć. Do tej pory nie robiłam zimą z włosami nic specjalnego ( no może poza częstszym stosowaniem odżywek i masek), a potem rozpaczałam nad stanem moich włosów kiedy przychodziła wiosna. W tym roku stwierdziłam, że tak dłużej być nie może i chciałam spróbować czy da się coś z tym zrobić 'przed' - żeby nie było takich opłakanych stanów po zimie. I jak większość dobrze wie naszym sprzymierzeńcem w ochronie włosów są silikony ! tak dla wielu złe, nie dobre i ble silikony- ale to właśnie one mogą pomóc nam w ochronie naszych włosów. Przez to że silikon oblepia nam pojedynczy włos i daje 'złudzenie' zdrowszego idealnie chroni go przed mrozem, wiatrem i wszystkim co może mu szkodzić zimą. Postanowiłam więc, że zimą nie będę rozstawała się z silikonami- ale oczywiście nie zaniedbam pielęgnacji. Mamy już pierwsze przymrozki za sobą i mogę powiedzieć, że metoda spisuje się świetnie. Chcecie wiedzieć jaki produkt wybrałam na 'ochraniacza' ? ;-D  w takim razie zapraszam niżej :



OD PRODUCENTA 

Mythic Oil to uniwersalny olejek upiększający, który dostosowuje się do każdego rodzaju włosów.
Jego wyjątkowa formuła wzbogacona została w olejek z awokado i pestek winogron. Ten produkt o wszechstronnym zastosowaniu dyscyplinuje włosy i nadaje im blask. Inspiracją do stworzenia olejku jest wyjątkowa magia orientalna, która czyni go kosmetykiem budzącym pożądanie ze względu na konsystencję oraz intensywne działanie.
Formuła wzbogacona w 2 wyjątkowe olejki, dla miękkości, zdyscyplinowania i rozświetlenia włosów: 
- olejek avocado, który jest bogaty w witaminy A, B1, B2, D i kwasy tłuszczowe Omega 3 i 6. Olejek z awokado jest naturalnie lekki. Posiada właściwości odżywcze i rozświetlające włosy;
- olejek z pestek winogron. Słynny ze swoich właściwości odżywczych i przeciwutleniających, olejek z pestek winogron
posiada wysoką zawartość kwasów tłuszczowych w tym kwasu linolowego.
Olśniewające rezultaty: intensywne odżywienie, spektakularne rozświetlenie, miękkość włókna włosa i ułatwione suszenie.
Ochrona przeciw puszeniu się włosów

Sposób użycia: W zależności od rodzaju włosów nałożyć 1 lub 2 pompki produktu na dłonie, następnie wmasować w wilgotne lub suche włosy i przystąpić do modelowania. W przypadku dostania sie produktu do oczu, natychmiast przepłukać je wodą. 



MOJA OPINIA

Może po pierwsze powiem Wam jak ja go stosuje ? - najpierw myje włosy normalnym szamponem, i potem w zależności od dnia albo nakładam odżywkę do spłukiwania, albo nie (to już zależy od tego czy Wasze włosy są podatne na obciążenie). Kiedy włosy już lekko podeschną, od połowy ( mniej więcej od ucha) nakładam jedną pompkę olejku na włosy. Olejek BARDZO ładnie pachnie ( i zapach utrzymuje się na włosach). A jakie są efekty ? jak po każdym silikonie - czupryna lśniąca, wygładzona, ujarzmiona - wszystko super - ale to nie żadna nowość. Ogromną zaletą tego produktu jest to, że jeśli umyje głowę bardzo mocno oczyszczającym szamponem, to włosy są w takim samym stanie co przed używaniem olejku- tak, normalnie bym się nie cieszyła bo nie pomaga jakoś super- ale cudownie broni moje 'kłaki' przed wszystkim co złe. Moje włosy normalnie były by już brzydkie i suche , a tak? są w takim stanie jak dawniej- super ! Dodam że jest niesamowicie wydajny.

Na wizażu macie trochę (bardzo) przekłamaną cenę - 60 zł ?! niżej podaje Wam link gdzie możecie go kupić  za 35 zł - spora różnica prawda ? 


Olejek jest dostępny w drogerii iperfumy.pl



1 komentarz: