poniedziałek, 20 lipca 2015

Zapach idealny na lato - CK One Summer 2014

Zapach idealny na lato - CK One Summer 2014

 
 
No to od razu wiadomo o czym dziś będę pisać ;-) na lato wybieram zapachy tylko i wyłącznie świeże, delikatne i takie które w żaden sposób nie przytłaczają. Lubię kiedy perfumy na co dzień nie są drogie - na te na specjalne okazje mogę wydać więcej bo używam ich 'od święta' ale takie których używam codziennie nie chcę aby kosztowały więcej niż 150 zł/100 ml . Zawsze mam w swoich zbiorach ok 3 flakoniki takich codziennych perfum i używam ich w zależności od nastroju i pogody panującej za oknem ;-) Chcecie poznać ten zapach bliżej ? to zapraszam:

Perfumy Calvin Klein | Calvin Klein - markę założył syn węgierskiego emigranta, chłopiec z Brooklynu (New York, USA) Richard Calvin Klein. Po ukończeniu średniej artystycznej szkoły projektowania studiował na Fashion Institute of Technology New York. Wraz z przyjacielem Barrym Schwartzem  założył swoją własną spółkę w 1968 roku. Projektowali i sprzedawali głównie odzież dżinsową. Klein to minimalista, mistrz koloru a także prowokator. Furrorę zrobiło wystąpienie aktorki Brooke Shields tylko w jednej części garderoby: dżinsach Calvina Kleina. Calvin Klein stał się ekspertem w świecie mody, kosmetyki i perfum. Projektant tworzy modę - unisex - jego T-shirty i dżinsy mogą nosić zarówno kobiety jak i mężczyźni. Od 1996 roku wprowadza Calvin Klein na rynek swoje perfumy CK. Orientalne zapachy, w którym połączono piżmo z nutą jałowca stały się ikoną perfum dla mężczyzn i kobiet. Calvin Klein był najmłodszym projektant, który zdobył nagrodę Coty (1973, 1974, 1975). W latach 1982, 1983, 1986 zdobył nagrodę Council of Fashion Designers of America Award za najlepszy design. źródło
 
 

 
OD PRODUCENTA


Calvin Klein CK One Summer 2014 to mroźne upojenie dla mężczyzn i kobiet. Zapach ten jest zmysłową świeżością, symbolem wolności i młodzieńczego ducha. To woda toaletowa, która przynosi orzeźwienie, beztroskę i inspirację. Idealna kompozycja na przyjemne, letnie dni.
Nuty limetki, grapefruita i melona przeniosą cię wprost na imprezę na plaży. Będziesz stać na rozgrzanym piasku, czując orzeźwiający powiew od morza i relaksować się przy egzotycznej muzyce. Calvin Klein CK One Summer 2014 to dynamiczny, koktajlowy zapach, który zawiera w sobie esencje cyprysu, frezji czy łagodnej tequilli.
Calvin Klein CK One Summer 2014 został stworzony dla miłośników czystego orzeźwienia, które przywodzi na myśl turkusowo-żółty flakon skrywajacy aromatyczne upojenie bazujące na wodzie kokosowej z rozgniecionym cukrem. Połączenie soczystych, słodkich nut właśnie nadchodzi. źródło


źródło




MOJA OPINIA
Zapach ten według producenta jest "unisex" co oznacza że jest uniwersalny dla kobiet i dla mężczyzn. O ile podstawowy zapach CK one faktycznie jest dość uniwersalny to tutaj nie wyobrażam sobie prawdziwego samca 'ubranego' właśnie w ten zapach ;-) Dla mnie jest on typowo kobiecy, owocowy i dokładnie tak jak mówi producent - orzeźwiający. Coś też jest w tym, że jest to zapach młodzieńczy, z jednej strony tak ale z drugiej jeśli kobieta jest energiczna to zapach ten będzie do niej pasował nie zależnie od jej wieku. Mimo, iż zapach swoją premierę miał w 2014 roku to nadal ma wielu zwolenników ( w tym mnie ). Kupiłam go pod wpływem rozdania pewnej blogerki (przepraszam nie pamiętam której, i w rozdaniu również udziału nie brałam) ale bardzo mnie zaciekawił. I tak jest ze mną już jakiś czas i przyjemnie nam razem ;-) Pasuje do mnie idealnie a na lato lepszego nie mogę sobie wyobrazić - świeżość w czystej postaci. Flakon bardzo typowy dla podstawowych zapachów CK - mi osobiście nie podoba się ten korek który wygląda jak z taniej butelki - ale poza tym butelka ładna, pompka pracuje idealnie nic dodać nic ująć. Zastanawia mnie tylko fakt, że ceny tego zapachu są bardzo zróżnicowane od 80 zł to nawet 160zł . Na dole macie link do bardzo taniej ale na 100% oryginalnej wersji - polecam !




Zapach ten w ŚWIETNEJ cenie kupicie na iperfumy.pl
 
 
 

4 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana do zapachów unisex

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na lato wolę świeże, nieduszące zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję z 2006 roku i uwielbiałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę a mi on pachnie bardzo męsko. Kupiłam wczoraj nie znając go wcześnie i sama nie wiem... Eh moze się jeszcze przekonam.

    OdpowiedzUsuń