środa, 4 listopada 2015

Cudowny podkład o lekkim kryciu

Cudowny podkład o lekkim kryciu


Podkład to dla mnie podstawa makijażu, o ile nie używam w ogóle maskary ( może z 10 razy w roku - albo czasami do testów) to moja brzydka cera (przebawienia, zaróżowienie itd.) sprawia, że podkład to dla mnie mus. Nie lubię tzw 'szpachli' ale w sytuacjach awaryjnych oczywiście ich używam ;-) na co dzień wole lekkie, średnio kryjące podkłady (nie musze mieć cery jak z okładki). Produktów tego typu przetestowałam już pełno, od tanich (15, 20 zł) do naprawdę drogich jak np. Estee Lauder który zbił się po paru użyciach - tak, dalej jestem na niego obrażona. Ten podkład kupiłam tylko pod wpływem recenzji, które były rewelacyjne. Czytałam, że nawilża, wyrównuje koloryt, lekki ... jesteście ciekawe jak się spisał i czy ma jakieś minusy ? zapraszam :

SENSAI to marka luksusowych, japońskich kosmetyków tworzonych z myślą o najbardziej wymagających klientach. Należy do firmy Kanebo Cosmetics, której historia sięga 1887 roku. Dziś uważana jest za światowego lidera w badaniach nad kwasem hialuronowym (KH), a jej produkty sprzedawane są w ponad 50 krajach świata. Filozofia Kanebo Cosmetics brzmi: „Piękno to więcej niż wygląd zewnętrzny. Piękno wzbogaca ducha, dodaje nam odwagi i pewności siebie“. Kluczowym składnikiem produktów serii SENSAI jest Koishimaru – niezwykle rzadki jedwab, który wcześniej mógł być stosowany wyłącznie przez członków rodziny cesarskiej. Koishimaru stymuluje produkcję KH, dzięki czemu skóra jest nawilżona, odżywiona, elastyczna… i pięknie wygładzona. Warto wspomnieć również o SENSAI Saho. To wyjątkowy rytuał w trzech krokach, który pomoże Ci zyskać idealnie gładką skórę. Metoda ta jest inspirowana tradycyjnym obrzędem picia herbaty i polega na podwójnym oczyszczeniu, podwójnym nawilżeniu i podwójnej aplikacji danego produktu. Krótko mówiąc, należy nauczyć się, jak robić odpowiednie rzeczy odpowiednim sposobem i we właściwej kolejności. SENSAI to połączenie doskonałego, japońskiego smaku z nowoczesnymi odkryciami naukowymi. Kanebo Cosmetics podtrzymuje tradycję „omotenashi“ i dba o swych klientów tak, jakby byli jego najlepszymi gośćmi. Ponadto, firma może się pochwalić wieloma ważnymi odkryciami, np. w obszarze tzw. medycyny anti-aging (stworzyła bezprecedensową technologię odnowy uszkodzonego DNA). Marka SENSAI na pewno zainteresuje wszystkich tych, którzy marzą o prawdziwym luksusie i chętnie za niego zapłacą, by odkryć prawdziwe piękno. To także marka dla osób, które chcą na własnej skórze przetestować niezwykłe efekty słynnej marki Kanebo i poszukują skutecznych sposobów, by utrzymać (lub odzyskać) młody wygląd. źródło


OPIS PRODUCENTA

Aksamitny, półmatowy podkład który dopasowuje się do odcienia skóry, długo się utrzymuje zachowując gładkie, aksamitne wykończenie. Wzbogacony źródlaną wodą Fuji Sensui oraz ekstraktem Jedwabiu Koishimaru. Rozprowadza się łatwo i szybko pozostawiając uczucie świeżości i nawilżenia. źródło:wizaż




MOJA OPINIA
 
Przede wszystkim najpierw opowiem Wam o cenie. Czytałam że kosztuje 160 zł i stwierdziłam że trochę drogo, potem spotkałam go jednak w drogerii internetowej za 125 i łatwiej było mi to przełknąć ;-) Mam kolor 103 i idealnie dopasowuje się do mojej średnio ciemnej karnacji. Jest leciutki - po nałożeniu czuje jak bym miała krem a nie podkład. Ładnie wyrównuje koloryt, skóra nie jest wysuszona. Ma ładne opakowanie i jest bardzo wydajny. Z trwałością jest dla mnie ok - na mojej mieszanej cerze trzyma się ok 8 godzin bez poprawek a potem ładnie ściera się równomiernie. Aplikacja jest bajecznie prosta bo nie można stworzyć nim plam ;-) Dla mnie nr jeden wśród lekkich podkładów.

Podkład możecie kupić na iperfumy.pl


 

2 komentarze: