niedziela, 15 maja 2016

MEDIBLANC whitening- pasta wybielająca


MEDIBLANC whitening- pasta wybielająca





Na początku wspomnę, że nie wierzę w żadne cudowne wybielanie za pomocą pasty do zębów. Fakt- wiem, że może ona pomóc zetrzeć nam przebarwienia od kawy, herbaty czy wina ale przywróci tylko naturalny kolor naszych zębów a nie je wybieli. To, że wiem takie rzeczy (:-D ) nie zmienia faktu, że to właśnie takich past używam. Piję ogromne ilości herbaty i 2-3 kawy dziennie i tylko takie pasty pozwalają utrzymać mi w miarę biały uśmiech (bo niestety moje szkliwo do najbielszych nie należy). Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu dość drogiego ponieważ 100ml kosztuje ponad 40 zł i pewnie sama bez przetestowania bym jej nie kupiła. Dostałam natomiast próbkę ( a właściwie 3) od iperfumy ( dostaje się do każdego zamówienia) i uważam że tydzień intensywnych testów jest wystarczający aby  'wydać werdykt'. 



OD PRODUCENTA 

Co sprawia, że profesjonalne produkty MEDIBLANC Whitening są tak wyjątkowe? Nie tylko dlatego, że doskonale wybieli twoje zęby, usunie z nich wszelkie zanieczyszczenia i zapewni na długo świeży oddech, ale również dlatego, że łączy w sobie unikatowe procesy oraz składniki, których nie znajdziesz w innych pastach. Dzięki nim poznasz uczucie perfekcyjnie wyczyszczonych zębów. Ponadto pasta jest bardzo bezpieczna dla dziąseł. Skuteczność pasty opiera się na jej trójfazowym działaniu. 
Więcej polecam Wam przeczytać tutaj - na prawdę bardzo dobrze opisane działanie pasty. 




MOJA OPINIA 

Co mogę powiedzieć ? Produkt spełnia wszystkie obietnice producenta (no nie wybiela - wiadomo). Wiem jedno i uważam, że to najważniejsze - nigdy, po żadnych pastach ani Polskich, ani Niemieckich nie miałam tak czystych zębów ! Zęby są tak czyste jak po polerowaniu u dentysty. Oddech jest odświeżony a dziąsła nie podrażnione. Pewne jest, że to najdroższa ale i najlepsza pasta do zębów jaką używałam ! Na taki komfort, jakość i działanie jestem w stanie wydać 40 zł- uczucie jakie mam po umyciu nią zębów jest nie do porównania z innymi patami ( nigdy nie pomyślałabym, ze można poczuć taką różnice)

3 komentarze:

  1. Kup Colgate Max White One a uwierzysz w wybielanie ;) ja mam jasne szkliwo, ale u mamy cudownie wybieliła zęby. Teraz żadnej innej pasty nie chce używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Ja też uważam, że lepiej udac się do dentysty np tutaj Dentysta Gdynia i wybielić zęby. Pasty wybielające przeważnie nic nie dają i moim zdaniem szkoda pieniędzy na nie. Sama wybielałam zęby u dentysty i efekty są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko próbować. Dzięki za recenzje. Na pewno też i dobry dentysta wam się przyda. Na stronie https://dentistica.pl znajdziecie świetny gabinet z Warszawy

    OdpowiedzUsuń