wtorek, 21 czerwca 2016

Balsamik do ust z małpką :-)

Balsamik do ust z małpką :-)




Ostatni post było produkcie do ust, więc nie będę powtarzała tego, jak jest dla mnie ważny itd. Dziś przychodzę do Was z niezwykłym produktem do ust, myślę stworzonym z myślą o dzieciach. Tisane stworzyło balsamik  do ust z małpką i o zapachu czekolady. Dostałam możliwość przetestowania produktu ( w sumie nie testowałam go sama z małym kuzynostwem) i po tygodniach używania jestem w stanie powiedzieć o nim coś więcej. Zapraszam:


OD PRODUCENTA

Produkt przeznaczony do pielęgnacji ust.

Doskonale radzi sobie ze spierzchniętymi, obtartymi i obgryzionymi ustami.
Przeciwdziała stanom zapalnym i przyspiesza regenerację naskórka









MOJA OPINIA

Uważam, że to produkt nie tylko dla dzieci, ponieważ dorosłym również może bardzo przypaść do gustu. Dla mnie najważniejsze jest działanie więc przejdę do niego. Działanie jest równie cudowne jak w innych wersjach Tisane. Usta są nawilżone, gładkie i się nie kleją - czyli ideał. Opakowanie jest śliczne i jak wyciągałam go z torebki zaraz pojawiał mi się na twarzy uśmiech. Jak zobaczyły go moje młodsze kuzynki to cały czas chciały się 'miziać' - to znak, że produkt spełnia dziecięcą rolę. Uważam, ze warto aby dziecko miało taki produkt gdzieś w plecaku, ponieważ dzieci także mają problemy z suchymi i pękającymi ustami - zwłaszcza zimą ! Cena jest przystępna i dostępność produktu także na plus. Mi osobiście nie odpowiada zapach/smak czekolady ponieważ najzwyczajniej nie lubię go w produktach do ust, natomiast moje małe testerki był zachwycone ;-) Jedyne co mogę napisać to POLECAMY :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz