poniedziałek, 11 września 2017

Biovax, Intensywnie regenerujaca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

 Biovax- Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania





Co prawda masek używam rzadziej niż kiedyś a to dlatego, że teraz włosy namiętnie smaruje olejami :-) ale jak wiadomo czasem na prawdę nie mam siły nakładać oleju na kilka, godzin albo całą noc więc w tym przypadku maski to rozwiązanie idealne ! Jestem na takim etapie, że w sumie jeśli chodzi o maseczki nie testuję nic nowego - stosuje swoje sprawdzone produkty i ich się trzymam. Dziś chciałam Wam przedstawić maseczki których używam od lat i nadal są tak samo dobre , a moje włosy nadal świetnie na nie reagują. Pewnie produkty większości Wam znane ale myślę, że produkty sprawdzone warto recenzować nawet milion razy. Ja kupuje na iperfumy.pl dlatego że łatwo, przyjemnie i w 2 dni w domu :-)




OD PRODUCENTA

Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji. Nowa maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie. Dzięki zawartości naturalnych olejów i ekstraktów: 100% sok z Aloe Vera intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów. Kompozycja olejku ze Słodkich Migdałów oraz Miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk. 100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Sposób użycia: na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skóry głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.
Składniki aktywne: sok z liści aloe vera, ekstrakt z miodu, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakt z henny.
Bez parabenów.
Bez SLS (Sodium Lauryl Sulfate).
Bez SLES (Sodium Laureth Sulfate).
Produkt testowany dermatologicznie. (żródło: aptekagemini)






MOJA OPINIA

Zacznę od tego, ze dla mnie maska nie stanowi pomocy w wypadaniu włosów - stosuje ją tylko do regeneracji. W tej roli sprawdza się znakomicie. Włosy po jej użyciu są gładkie, sypkie, nawilżone i pięknie pachną. Maseczkę nakładam zazwyczaj na 30-60 minut pod czepek po umyciu włosów, potem spłukuję i ostatnie płukanie robię z dodatkiem octu jabłkowego (to on bardzo pomaga mi przy wypadaniu). Produkt jest w wygodnym plastikowym słoiczku i można go zużyć na prawdę do ostatniej kropli. Cena a wydajność również na plus - na moje półdługie włosy wystarcza ilość małej łyżeczki. Miałam już 3 wersje owej maseczki i każda była świetna więc spokojnie możecie wybierać maskę pod potrzeby swoich włosów : do farbowanych, blond, suchych itd. Ja swoją kupiłam na iperfumy.pl - możecie tam również dobrać szampon do zestawu (szampony też są świetne ale o tym innym razem).

2 komentarze:

  1. U mnie sprawdzała się świetnie, ale też nie wierzę w pomoc w zapobieganiu wypadaniu włosów za pomocą masek:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń