niedziela, 11 listopada 2012

Żel peelingujący pod prysznic - całkiem fajne rozwiązanie

Żel peelingujący pod prysznic - całkiem fajne rozwiązanie


Myślę że każda z nas wykonuje dość regularnie peeling. Dzięki niemu nasze ciało jest gładsze i pełne blasku. Ja jednak często mam 'lenia' i po prostu mi się nie chce. Tego typu żel jest więc super rozwiązaniem, bo bierzemy prysznic jak zwykle ale jednak przy okazji pozbywamy się martwego naskórka. Żel zawiódł mnie tylko w jednej kwestii l=ale o tym poniżej. Zapraszam :


OD PRODUCENTA:
Peelingujący Żel pod prysznic Naturia body o świeżym zapachu pozwala odprężyć i oczyścić ciało. Specjalnie opracowana receptura zawiera drobinki złuszczające martwe komórki naskórka, pozostawiając skórę oczyszczoną, odświeżoną i miłą w dotyku. Naturalny ekstrakt z limonki  działa nawilżająco i pielęgnująco.
Wspaniałe rezultaty:
-Dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra
-Wygładzona i delikatna w dotyku
-Przyjemnie pachnąca




MOJA OCENA:
*konsystencja - jak każdy żel pod prysznic
*opakowanie- fajne, i ładne, widać ile kosmetyku zostało
*zapach- tu się zawiodłam, myslałam że będzie super orzeźwiający a jest taki hmm
               'mleczno-limonkowy'?
*kolor- bardzo fajny taki energetyczny
*cena - ok 6 zł
*aplikacja- bardzo wygodna
*pojemność- 300 ml
*wydajność- wydajny bo dobrze się pieni
*dostępność- no jak to Joanna bardzo dużo drogerii

Podsumowanie:  Dziewczyny, cena, wydajność, i to co robi z ciałem... co mam powiedzieć jest obłędny ! trochę zapach mnie rozczarował ale może arbuzowy będzie lepszy? kupie go z pewnością i to nie jeden raz ! dla mnie ma wszystko co żel mieć powinien. POLECAM 100%

Miałyście? macie na niego ochotę? zachęciłam? 


9 komentarzy:

  1. Ostatnio rezygnuję z żeli na rzecz naturalnych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mydełek nie lubię bo mi wysuszają skórę, ale kto wie może kiedyś się przekonam ;-) myślę że za 6 zł możesz spróbować a może zmienisz naturalne mydełka na żele peelingujące ;-)

      Usuń
  2. nie widziałam tego nigdzie, chyba sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że na pewno są w naturze - bynajmniej u mnie

      Usuń
  3. Pewnie że zachęciłaś! Poszukam go, miałam podobny żel peelingujący kiedyś i bardzo lubiłam, więc ten pewnie też polubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się bardzo że zachęciłam, to na prawdę dobre żele! i w super cenie według mnie !

      Usuń
  4. fajny ;) chętnie kupię ..np truskawkowy czy malinowy ;) jakie zapachy jeszcze były ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapachy są takie : arbuz, algi morskie, zielona herbata, imbir, limonka. Na prawdę fajny zdzierak ;-) polecam

      Usuń
  5. Ja lubię żele peelingujące. Z Joanny jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń