piątek, 21 marca 2014

I ♥ Bielenda ! - bardzo dobre produkty i kilka słów o współpracy.

I ♥ Bielenda ! - bardzo dobre produkty i kilka słów o współpracy.



Dzisiejszy wpis będzie o dobrze znanej wszystkim marce - mianowicie Bielenda. Na wstępie napisze - tak jest to współpraca, ale wpis ten będzie w 100% rzetelny, szczery i tylko ja zdecydowałam że go stworzę - to tak dla formalności ;-) Sama często gdy przechechodziłam obok półek sklepowych widziałam rózne kosmetyki Bielendy- zawsze myślałam- tanie to chyba nie oznacza że dobre... Jeny jaka byłam głupia. Tanie, a zarazem dobre kosmetyki zaczęłam odkrywać dzięki Wam- blogerkom. Gdy zakładałam tego bloga żyłam w przekonaniu że tanie nie może być dobre. Pierwszym przełomem w moim myśleniu była odżywka bambusowa Isana (tak wiem wszystkie  ubolewamy że już jej niema, co nie zmienia faktu że jest wiele innych kosmetyków na które warto zwrócić uwagę). Odżywka była przełomem, a potem ? potem każdego dnia odkrywałam coraz to większe perełki za małe pieniądze, które są bardzo łatwo dostępne- tak, nie tylko Balea, Alverde i inne zagraniczne kosmetyki są tanie i dobre. My tutaj- na miejscu też mamy dostęp do wielu bardzo dobrych kosmetyków i marek, więc może zamiast szukać czegoś co jest trudno dostępne warto się przyjrzeć produktom które mamy pod nosem ?

Pierwszy raz otrzymałam od Pani z Bielendy produkty do opalania( nie powiem były to na prawdę fajne produkty i jestem za nie BARDZO wdzięczna (nie chcę żeby ktoś pomyślał że się skarżę czy żale lub narzekam) tylko wtedy nikt nie wziął pod uwagę tego, że kończy się lato a ja po prostu nie będę miała okazji porządnie ich przetestować. Przetesowałam więc produkty kiedy było słońce (2 razy) i czułam ogromny niedosyt- chciałam poznać markę bliżej i lepiej. W między czasie zmieniła się Pani 'zajmująca się' kontaktami z blogerkami (bynajmniej ze mną). Pani Ania jest konkretną, miłą osobą (Pani Marta też była)- napisała maila, chciała dowiedzieć się jaką skórę posiadam czy jakie kosmetyki chciałabym przetestować. W tym miejscu :

 Pani Aniu ! Chciałabym aby każdy przedstawiciel firmy zajmujący się blogerkami miał do nas takie podejście jak Pani - zainteresował się tym co lubimy, jakie potrzeby ma nasza skóra i jakie produkty chcemy poznać. Za produkty jakie otrzymałam do testów ( te spodziewane i te niespodzianki) ale przede wszystkim za podejście- BARDZO DZIĘKUJĘ.


 W tym miejscu chciałabym pokazać Wam produkty z których ja osobiście jestem bardzo zadowolona- jeśli macie jakieś pytania lub chcecie poznać je bliżej dajcie znać w komentarzu ;-)

 ( olejki do kąpieli-pięknie pachną,zapach długo utrzymuje się na skórze.Skóra po ich użyciu jest miękka, a same w sobie bardzo dobrze się pienią i są wydajne. Peeling to po prostu bardzo dobry zdzierak w dobrej cenie ! a olejki 3 w 1 są idealne do ciała i włosów - jako balsam i jako odżywka- ładnie pachną i super działają - polecam spróbować)







 Wczoraj otrzymałam taką niespodziankę i już zabrałam się do testów - czekajcie na recenzję ;-)







PS. Na koniec chciałam dodać, że to nie wazelina ale po prostu moje szczere odczucia, rzadko zdarza się tak fantastyczne podejście do blogerek- zainteresowanie nami a nie traktowanie nas jak taniej reklamy.

Znacie Bielende ? Lubicie ? a może jakieś rozdanie ?  co Wy na to ? ;-)

7 komentarzy:

  1. lubię kosmetyki z Bielandy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię firmę, a ich Masełko do ust malinowe - czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych testow zycze :) Chetnie poczytam recenzje, bo nie mialam wczesniej stycznosci z ta marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo lubię tą markę! Zwłaszcza aloesowy żel do twarzy i maska do włosów z glinką. Olejki również wyglądają bardzo zachęcająco, bardzo chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubie produkty Bielendy najbardziej msełko Avokado :D
    przyjemnego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że kosmetyki Bielenda są naprawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń