poniedziałek, 16 lutego 2015

Łatwe i przyjemne rozczesywanie włosów


Łatwe i przyjemne rozczesywanie włosów



Jeśli któraś z Was ma problem z plączącymi się włosami, wie czym jest rozczesanie ich po umyciu. Dla mnie jest to męczarnia. Włosy są poplątane, rozczesywanie boli a ja przy okazji wyrywam sobie ich całą masę. Jak już uporałam się z wypadaniem to i tak włosów wciąż malało z powodu wyrywania. Nie było mi łatwo znaleźć dobrą odżywkę która ułatwiała by rozczesywanie a dodatkowo nie przyspieszała by przetłuszczania moich cienkich włosów a no i nie powodowała 'przyklapu'. Używałam już i odżywek w sprayu i w żelu i w kremie. Taki do spłukiwania i bez spłukiwania - zawsze coś było nie tak. Produkt, który dziś Wam przedstawię zobaczyłam pierwszy raz u mojej fryzjerki- spryskała mi nim włosy po farbowaniu. Byłam bardzo zadowolona- aż tak bardzo, że sama postanowiłam kupić ją do domu. Początkowo myślałam, że skoro używa jej fryzjerka to musi być po 1 trudno dostępna a po 2 droga. Mimo wszystko zdecydowałam się poszukać - i nie żałuję. Do tej pory nigdy mnie zawiodła i na prawdę spisuje się bardzo dobrze ! Zapraszam :


Kosmetyki Schwarzkopf Professional | Założycielem firmy był chemik, Hans Schwarzkopf, który 111 lat temu prowadził małą aptekę w Berlinie. Obecnie profesjonalne kosmetyki do włosów tej marki należą do najlepszych na rynku. Dzięki uszeregowaniu kolorystycznemu według rodzaju włosów, seria BC Bonacure stała się bardzo lubiana i łatwo zapamiętywalna. W ofercie marki zawsze odnajdziesz produkty do kompletnej pielęgnacji konkretnego rodzaju włosów. Produkty stylizacyjne wysokiej jakości nadające objętość, blask czy pomagające w uzyskaniu pięknych fal, zostały wydane pod nazwą Osis+.
(źródło)



OD PRODUCENTA
Lekka, lecz intensywnie nawilżająca emulsja do codziennej pielęgnacji suchych, odnowionych włosów. Zapewnia optymalny poziom nawilżania włosów. Zawiera: 
- Aminokwasy-przenikają: głęboko i odbudowują wewnętrzną strukturę wlosów. 
- Q proteiny mleka: odżywiają i nawilżają. 
- Pantenol: zapewnia dodatkowe nawilżenie. 
Zwiększa oraz optymalizuje poziom nawilżenia włosów. Wygładza suche włosy i zapewnia im niezbędne odżywienie. Nie obciąża dodatkowo włosów. Ułatwia rozczesywanie. 

Skład: Aqua, cyclomethicone, phenyl trimethicone, dime thiconol, lactic acid, polyqua ternium-16, panthenol, PEG/PPG-18/dimethicone, laurdi monium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, parfum, glycine, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed casein, cetrimonium chloride, sodium benzoate, limonene, CI 42090. źródło




MOJA OPINIA

Na początek poruszę kwestię nawilżenia - szczerze, nie wierzę żeby produkt z silikonami, który ułatwia rozczesywanie miał mi pomóc w nawilżeniu - więc od razu wyjaśniam, że w ogóle na to nie liczyłam i nie będę tego oceniała. Bardzo często używam olei i masek więc moja ocena i tak nie była by obiektywna.Odżywa z pewnością spełnia swoją podstawową funkcję z powodu której ją kupiłam - bardzo ułatwia rozczesywanie. zaledwie 4 psiknięcia powodują, że grzebień idealnie sunie po kosmykach. Włosy są wygładzone, przepięknie pachną (!) i ładnie błyszczą. Co jest dla mnie równie ważne odżywka ani trochę nie obciąża włosów- są lekkie i sypkie. Co do opakowania jest fajne- pompka nigdy się nie zacięła, pryska fajną mgiełką - nie mam nic do zarzucenia. Cena, która była podana na wizażu (początkowo przeczytałam jeszcze opinie) to 40 zł - całe szczęście w drogerii internetowej kupiłam ją na niecałe 30 zł - taka cena uważam, że jest super w stosunku do jakości. Jeśli szukacie produktu do rozczesywania, który nie obciąża i dodatkowo pięknie pachnie jak najbardziej polecam !


Odżywkę możecie kupić na iperfumy.pl

3 komentarze:

  1. tego produktu akurat nie znam ale lubię inne produkty schwarzkopf :) raz po raz kupuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego psikadła. ja obecnie używam jakiejś odżywki z macadaia i spisuję się całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łatwei i przyjemne rozczesywanie tylko z tym spraywm http://trena.pl/odzywki/1446-joanna-professional-hair-smoothing-spray-conditioner-odywka-w-sprayu-wygadzajca-300-ml-5901018006600.html

    OdpowiedzUsuń