niedziela, 12 kwietnia 2015

Pędzle świetne jakościowo w bardzo niskiej cenie.


Pędzle świetne jakościowo w bardzo niskiej cenie.



Kiedyś w to nie wierzyłam do końca, ale już dziś sama przekonałam się jak bardzo prawdziwe jest powiedzenie 'dobry pędzel do połowa sukcesu'. Kiedyś nie przykładałam do nich większej wagi ba ! nie przykładałam żadnej ! ważne żeby w dobrej cenie. Dziś wiem, że warto zapłacić więcej za dobry pędzel do makijażu bo to rzecz która  posłuży nam przez lata i na prawdę ułatwi codzienny makijaż , a przy okazji zaoszczędzi rano spoko czasu ;-) W czasie mojej 'makijażowej ewolucji' mój stosunek do pędzli ulegał różnym przemianom - na początku nie było mi potrzebne nic poza pędzlem do pudru, potem używałam każdy pędzel który wpadł w moje łapy, aż do dziś - kiedy jestem na tyle świadoma, że wiem ile pędzli jest mi faktycznie potrzebnych.  Tak samo jak z używaniem, jest z różnymi firmami pędzli- kiedyś testowałam wszystko jak szło ( i w sumie dzięki temu odkryłam pędzle o których dziś powiem) ale dziś mam już swoje sprawdzone, zaufane marki (dzisiejsza, Hakuro ) jak i takie których pędzla nigdy nie kupię więcej (Maestro - ale o tym w osobnym poście). Na co dzień nie jest potrzebne mi dużo - porządny pędzel do: pudru, podkładu, bronzera, kulka do rozcierania cieni i eyelinera/brwi (używam jednego właśnie firmy o której dziś mowa). Jakie cechy musi mieć dobry pędzel ? odpowiednie, miękkie włosie , musi być precyzyjny i wytrzymały - cena to akurat druga rzecz na którą zwracam uwagę. Jesteście ciekawe jaka to forma i jakie (zaskakująco niskie) są ceny tych cudeniek ? Zapraszam :


OD PRODUCENTA

Pędzle kosmetyczne BrushArt | BrushArt, jak już sama nazwa sugeruje, zamieni codzienny makijaż w prawdziwą sztukę. Te profesjonalne francuskie pędzle zostały zaprojektowane tak, by makijaż twarzy, oczu i ust był doskonały i precyzyjny. Nienaganny makijaż wymaga dokładności przy nanoszeniu, którą pędzle BrushArt zapewniają dzięki użyciu materiałów najwyższej jakości. Ofertę marki BrushArt tworzy kompleksowa seria pędzli kosmetycznych do każdego rodzaju makijażu. Kolekcja BrushArt Eye obejmuje pędzle do makijażu oczu i brwi, kolekcja BrushArt Face przeznaczona jest do aplikacji różów, pudrów i podkładów, a kolekcja BrushArt Lip została stworzona z myślą o aplikacji szminek i błyszczyków. Wszystkie te ekskluzywne produkty dostępne są na Iperfumy.pl. (żródło)
źródło



źródło

MOJA OPINIA

Może na początek cena produktów które pokazałam wyżej - zdajecie sobie sprawę, z tego, że oba pędzle kosztują w granicach 8 zł (!?) nie do wiary ? a jednak. Firma z tego co zauważyłam posiada w swoim asortymencie także takie produkty jak gąbeczki do makijażu (a'la beauty blender) i mam nie odpartą chęć spróbowania czy są tak świetne jak pędzle. Wracając do pędzli to po 1. mają cudownie mięciutkie włosie, które mimo wielu prań nie straciło kształtu oraz nie straciło włosów. Myślę, że mogę się na ich temat wypowiedzieć ponieważ ten do podkładu mam ok 7 miesięcy a ten do brwi ponad rok - nie dzieje się z nimi nic złego. mają ładne klasyczne rączki, są jak już wspomniałam miękkie i wytrzymałe. Do tego spełniają swoją rolę w 100%. Oceniam tylko te pędzle z 'brązowym włosiem' - nie wiem jak spisują się te z czarnym więc nie mogę ich polecić. Te jednak polecam z czystym sumieniem - na prawdę wiele produktów z dużo wyższej półki cenowej (60 zł) mogły by się przy nich schować. Idealne pędzle za śmieszne pieniądze ? - polecam spróbować każdemu - ja się nie zawiodłam !

Produkty możecie kupić na iperfumy.pl (sama nie widziałam ich nigdzie indziej)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś jak naprawdę wyglądają te pędzle

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać nie zawsze trzeba wydać dużo pieniędzy aby kupić dobre pędzle. :D

    OdpowiedzUsuń