czwartek, 1 października 2015

Fantastyczny gadżet dla kobiety !


Fantastyczny gadżet dla kobiety !



Kto mnie zna, wie że jestem gadżeciara. Wszystko co nowe, inne, ładne, dziwne mnie interesuje i uwielbiam mieć coś czego nie mają inni. Dziś opowiem Wam o zapachu, który już kiedyś bliżej Wam opisałam- ale tym razem w zupełnie innej wersji. Początkowo zamówiłam jedną sztukę 'na próbę' ale tak mi się spodobało że dokupiłam jeszcze 3 dla siebie a jeszcze później 3 dla koleżanek ;-) To niby nic ale według mnie super mały upominek - ja bym się bardzo cieszyła gdybym dostała coś takiego. Powiem od razu, że notka będzie dotyczyła zapachu Lolity Lempickiej. Osobiście wszystkie zapachy tej Pani są dla mnie ok - jedne kocham, inne zwyczajnie lubię.. ale nie znalazł się jeszcze zapach, którego bym nie użyła. Jak wpiszecie sobie w wyszukiwarkę zaraz wyskoczy Wam masa cudownych, pięknie wyglądających  flakoników - na prawdę można się zakochać (nawet gdyby nie pasował mi zapach, chyba kupowałabym tylko dla oka ;-) ) Myślałam, że już nic ładniejszego wymyślić nie można. No i faktycznie zdania nie zmieniłam bo ładniejszego nie, ale tak samo ładnego i bardzo praktycznego jednak tak ! Jesteście ciekawe ? zapraszam:

Perfumy Lolita Lempicka | Lolita Lempicka Dom mody Lolita Lempicka został założony przez małżeństwo Josiane i Josepha Pividal w 1983 roku. Nazwa firmy zainspirowana została imieniem bohaterki powieści Nabokova “Lolita” i nazwiskiem malarki Tamary de Lempicka. Sławę marka zdobyła po otwarciu butiku w Paryżu, a sukces przyniosły jej projekty łączące styl lat czterdziestych z nowoczesnością. Kobiece i zmysłowe ubrania Lempickiej pozwoliły na poszerzenie działalności domu mody, otwierając butiki m.in. w Japonii. Również oferta marki powiększyła się o kolekcję młodzieżową Lolita Bis i perfumy.źródło

OD PRODUCENTA

Wyjątkowy zapach Lolita Lempicka Si Lolita stara się wyrazić skryte dziewczęce marzenia, które ukrywa w sobie każda kobieta. Lolita Lempicka prezentuje młodzieńczą delikatność w połączeniu z odwagą, swobodą i siłą osobowości. Oryginalnie zaprojektowany flakon perfum w kształcie czterolistnej koniczynki symbolizuje szczęście jako siłę motywacji, dzięki której wszystko staje się możliwe.
Aromat nieformalnie uznany za zapach szczęścia inicjuje upojna bergamotka i słodka mandarynka, która jest pomysłowo doprawiona zmysłowym różowym pieprzem. Następnie zaskoczy Cię oryginalne połączenie groszku, heliotropu i urzekającego goździka. Marzycielską rozkosz dopełnia żywica elemi, nieskomplikowany ton ambry, aromatyczna paczula i fasola tonka. Czysty, wdzięczny i lekko pikantny zapach Si Lolita pasuje przede wszystkim do młodych i nowoczesnych kobiet.

Perfumy Lolita Lempicka Si Lolita tworzą aurę tajemniczości i pozostawiają na skórze zapach marzeń. Zarazem wyrażają zmysłową, prowokującą i czystą istotę kobiecości.źródło
źrodło

źródło


MOJA OPINIA

Nie będę Wam opisywała zapachu bo jeśli klikniecie w ikonkę 'zapachy' na blogu po prawej stronie zobaczycie całą moją recenzję tego zapachu, powiem, że uwielbiam ;-) Ale zobaczcie na to cudo ! breloczek, pięknie wykonany, wstążeczka, złote literki i koniecznynka.... a dodatkowo ? mini perfum który macie zawsze przy sobie ? Super ! na wymianę mamy jeszcze 2 takie wkłady (razem 3 ) i teraz taki zestaw który dostajemy w pięknym woreczku (zdjęcie nr.1) kosztuje 15 zł ale na promocji można kupić za 10 zł. Ja noszę go albo przy telefonie albo przy kluczach- jest to takie moje wyjście awaryjne ale i super gadżet (każda koleżanka pyta skąd mam to cudo) ;-) POLECAM


Breloczek możecie kupić na iperfumy.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz