wtorek, 5 stycznia 2016

Nowy naturalny szampon

Nowy naturalny szampon



Po udanej próbie szamponu z tych bardziej naturalnych przyszła kolej na nowy. Z racji iż z poprzedniego byłam zadowolona poszłam za ciosem i wybrałam znów tę samą markę. Z racji, że szampony idą u mnie 'jak woda' to na prawdę mam już ich sporo przetestowane. Dzisiaj recenzja szamponu Królewskie Jagody - nazwa zachęta, a jak z działaniem ?





OD PRODUCENTA


Szampon Królewskie Jagody wzbogacony został w naturalne olejki  dzikorosnących syberryjskich jagód, intensywnie nawilża i odżywia włosy od cebulek aż po same końce, włosy stają się mocniejsze, lśniące i posłuszne. 
Korzystne właściwości arktycznej żurawiny są znane od wielu wieków. Organiczny olejek z żurawiny - jest wspaniałym źródłem witamin, kwasów organicznych i mikroelementów, które głęboko nawilżają włosy, dodając im mocy i energii, zmiękcza je i sprawia że są aksamitne.
Olej z pestek Maliny moroszki zawiera dużą ilość składników odżywczych, które odżywiają i wzmacniają cebulki włosów, pomagają przeciwdziałać negatywnemu działaniu środowiska. Olejek z północnego rokitnika zawiera 8 witamin, 18 aminokwasów i 24 minerały, odżywia i odbudowuje strukturę włosów, przyczynia się do tworzenia keratyny, zapewniając  włosom siłę i zdrowy blask.
Sposób użycia: nanosimy niewielką ilość szamponu na wilgotne włosy, masującymi ruchami wzbijamy pianę, następnie zmywamy ciepła wodą. W razie potrzeby zabieg możemy powtórzyć. Zalecamy użycie balsamu lub maski z tej samej serii.
Skład INCI: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract*, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Spirae Ulmaria Extract*, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Water*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Aesculus Hippocastanum Leaf Extract*, Tilia Cordata Flower Water*, Urtica Dioica Extract, Geranium Sibiricum ExtractWH,Hesperis Sibirica ExtractWH,Pinus Pumila Needle ExtractWH,Nepeta Sibirica ExtractWH, Pinus Sibirica Needle ExtractWH, Larix Sibirica Needle ExtractWH, Silk Amino Acids, Juniperus Communis Fruit Extract*, Pineamidopropyl BetainPS, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone.(*) otrzymywane z ekologicznych upraw     
(**) naturalne składniki olejków eterycznych
(WH) Organiczne ekstrakty z Dzikich Syberyjskich Ziół
(PS) Olejek z orzeszków piniowych

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale o tej porze roku ze światłem ciężko :-(








MOJA OPINIA 

Kosmetyk pachnie dość specyficznie - jednym się spodoba innym nie - dla mnie zapach szamponu jest bez różnicy bo i tak utlenia się w tempie błyskawicznym. Dla mnie w szamponie najważniejsze jest działanie. Pierwszy raz miałam szampon do wszystkich rodzajów włosów - zazwyczaj wybieram te do włosów przetłuszczających lub dodające objętości. Produkt bardzo dobrze się pieni - wystarczy odrobina aby umyć całe włosy. Dodatkowo jest delikatny, nie podrażnia głowy i nie wysusza włosów. Po użyciu odżywka nie jest konieczna bo spokojnie mogę rozczesać włosy. Bardzo dobra cena w porównaniu do pojemności i jakości ( 22zł/400ml) przekonuje mnie zupełnie. Tego samego szamponu na razie nie kupię, ale skuszę się na dodający objętości z tej firmy. Kosmetyk kupiłam w ulubionej drogerii internetowej iperfumy.pl- kosmetyki w domu po 2 dniach, przemiła obsługa i do każdego zamówienia dla każdego miła  mały prezent  ;-) POLECAM



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz