niedziela, 10 kwietnia 2016

Codzienny, delikatny, piękny zapach

Codzienny, delikatny, piękny zapach




Dziś chciałam Wam opowiedzieć o zapachu, który dostałam w prezencie. Wypróbowałam go od razu, i wiedziałam, że będzie idealny na cieplejszy czas. Jest świeży, owocowy ale również kobiecy. Głowne nuty są owocowe znajdziemy tam jabłko, brzoskwinie ale i ogórka oraz piwonie. Dalsze nuty są piękne i kwiatowe.  Trzyma się długo i nie jest duszący. Do tego duża pojemność i fajna cena. Brzmi dobrze ? to zapraszam niżej ;-)



OD PRODUCENTA


Calvin Klein Eternity Aqua for Her to świeży owocowo - kwiatowy zapach dla kobiet, które chcą czuć się seksownie i swobodnie. Pragniesz harmonii z przyrodą? Chcesz zasmakować krystalicznej czystości? Wypróbuj perfumy Eternity Aqua for Her, inspirowane największym żywiołem - wodą. Wstąp pod wodospad świeżości i pozwól pieścić swe ciało oraz umysł zmysłowym esencjom kwiatów.
Zmysłowy i elegancki kwiat piwonii w połączeniu z orzeźwiającym ogórkiem, jabłkiem i brzoskwinią. To prawdziwa dawka świeżej kobiecości! W sercu znajdziesz urzekającą kombinację egzotycznego jaśminu, uroczej gardenii i ekskluzywnego kwiatu lotosu. Aksamitne nuty szlachetnych drzew i piżma, znajdujące się w końcu zapachu, otulą skórę Twojego ciała na przyjemnie długi czas. Perfumy Calvina Kleina są przeznaczone dla osobliwych, młodych ludzi, którym bliski jest prosty styl pełen estetyki i elegancji, z elementami nowoczesności. W ofercie odnajdą się także wielbiciele świeżych i zmysłowych zapachów. Właśnie takie są perfumy Calvin Klein Eternity Aqua for Her. Otulą Cię krystalicznie czystym aromatem, którego główną esencją jest kobiecy, uwodzicielski wdzięk. (źródło:iperfumy)








MOJA OPINIA

Miałam kiedyś zapach Eternity klasyczny i ok, zużyłam go jako codziennego zwyklaka ale jakoś nie polubiłam go na tyle, aby kupić go ponownie. Ten zapach dostałam w prezencie i od razu przypadł mi do gustu. Jest świeży, owocowy i na prawdę trwały. Co do wydajności to nie jest ona zbyt rewelacyjna gdyż go sobie nie żałuje, ale jak za tę cenę uważam że to na prawdę fajny świeży zapach. Idealny na wiosnę i lato bo nie jest duszny i męczący. Jak będziecie w drogerii polecam go sobie 'powąchać', ale znacznie taniej kupicie go w drogeriach i perfumeriach internetowych.

Perfumy Calvina Kleina kupicie w BARDZO DOBREJ CENIE na iperfumy.pl

3 komentarze:

  1. Brzmi pachnąco :)sama miałam ta klasyczna wersje i szalu nie bylo :P ja ostatnio złowiłam niezla perełkę, zapraszam do mnie po szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam świeżaki, teraz wolę mocniejsze zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń