czwartek, 28 lipca 2016

Garnier Czysta Skóra - oczyszczający płyn micelarny

Garnier Czysta Skóra - oczyszczający płyn micelarny





Kiedyś długo podczas zmywania makijażu byłam wierna Biodermie. Z czasem jednak wybuchło internetowe boom na nowy płyn micelarny Garniera (ten różowy) no i musiałam spróbować. Okazał się być on równie dobry co bioderma, przy czym kilkukrotnie tańszy. Byłam więc wersji różowej wierna długi czas. Z czasem marka poszła za ciosem i zaczęła wypuszczać inne wersje owego micela. Opierałam się tym nowościom jakiś czas aż w końcu uległa i przetestowałam wersję Garnier Pure. Dziś mogę Wam opowiedzieć jak się spisał. Zapraszam :




OD PRODUCENTA

Płyn Micelarny- Czysta Skóra 3w1 Garnier :
Czy ten produkt jest stworzony dla mnie?
Tak, jeśli Twoja cera jest tłusta lub mieszana i podatna na powstawanie niedoskonałości,
Czym się wyróżnia?
Płyn Micelarny 3w1 Garnier Czysta Skóra to prosty sposób, aby usunąć makijaż i oczyścić całą twarz (w tym oczy i usta) - w jednym geście i bez pocierania. Cera jest czysta, odświeżona i widocznie zmatowiona.
Jak działa?
Garnier wprowadza technologię miceli w uniwersalnym płynie oczyszczającym dla skóry tłustej ze skłonnością do niedoskonałości. Nie musisz trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Bezzapachowa, oczyszczająca formuła jest odpowiednia dla skóry tłustej lub mieszanej i podatnej na powstawanie niedoskonałości. Bez parabenów. (strona producenta)









MOJA OPINIA



Nie będę opisywała opakowania, dozowania i buteleczki bo jest identyczna jak w pierwotnej wersji, różni się tylko kolorem - ta jest niebieska. Pierwsza różnica jaką zauważyłam to zapach - różowy nie pachnie prawie wcale a ten ma świeży "oczyszczający" zapach. Najważniejsze jest jednak działanie. Oba produkty radzą sobie z usuwaniem makijażu identycznie, to znaczy oba są rewelacyjne. Niebieski jednak nie będzie nadawał się do wrażliwej i suchej skóry ponieważ dość mocno ją wysusza. Mi to trochę przeszkadza ponieważ moja skóra z natury sucha i to dodatkowe wysuszenie powoduje dyskomfort. Ja więc ze swoją wrażliwą skórą wybieram różową wersję. Uważam jednak, ze posiadaczki skóry tłustej i mieszanej mogą być z niego bardzo zadowolone ponieważ na pewno pomaga on pozbyć się sebum i ładnie buzie oczyszcza. Robi swoją robotę. Ja kupiłam na iperfumy.pl za niecałe 24zł/400ml - uważam że to świetny deal !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz