niedziela, 4 września 2016

Antyperspirant AA Cosmetics - nowość w kosmetyczce


Antyperspirant AA Cosmetics - nowość w kosmetyczce




Antyperspirantu nie tratuje jako kosmetyku. Jest on dla mnie niezbędnym produktem do zachowania higieny - podobnie jak szampon czy żel pod prysznic. Nie wyobrażam sobie nie użyć rano antyperspirantu. Na rynku mamy taką masę tego typu produktów, że aż trudno się czasami połapać. Dziesiątki różnych firm, kolorów, zapachów czasami aż głowa boli. Mimo ogromu produktów na półkach pierwszy raz zwróciłam uwagę na antyperspirant marki AA Cosmetics. Miałam z oferty firmy sporo rzeczy - kremy, mleczka, balsamy, żele ale nigdy nie miałam antyperspirantu. Z racji, że firma nigdy mnie nie zawiodła - jasne , nie wszystkie produkty były rewelacyjne ale wszystkie były poprawne. Przyznam, ze wybierałam losowo bez wcześniejszego sprawdzenia zapachu- strzelałam w kolor ;-). Z racji, że dużo razy miałam antyperspiranty pomarańczowe i zawsze byłam zadowolona, tym razem także wybrałam w tym samym kolorze. Jeśli jesteście ciekawe jak się spisał zapraszam niżej:




OD PRODUCENTA 

  • testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry
  • z hipoalergiczną kompozycją zapachową
  • nie zawiera barwników
  • nie zawiera parabenów
  • posiada pH neutralne dla skóry
  • nie zawiera alkoholu
Antyperspirant w kulce 8 w 1:
1. stres
2. sport
3. fresh
4. fast absorb
5. invisible
6. sensitive
7. hydrating
8. 0% parabens
Składniki/Ingredients: 
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Propylene Glycol, Hydroxypropylcellulose, Polysorbate 20, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Allantoin, Parfum.






MOJA OPINIA

Zacznijmy może od opakowania- jest bardzo ładne, czyste, grafika cieszy oko a dzięki kolorom łatwo zauważyć go na półce. Opakowanie jest postawione ' do góry nogami' dzięki czemu można wykorzystać go do ostatniej kropli a kulka nigdy nie wysycha. Co do kulki nigdy się nie zacina i ogólnie jest ok. Zapach bardzo przyjemny dla nosa, delikatny, kremowy, świeży ale jednocześnie nie nachalny. Co do działania jest super - chroni tak jak chronić powinien, ładnie pachnie i niweluje pocenie , czyli spełnia swoje zadanie w 100%. Ja kupie z pewnością jeszcze wersję zieloną ponieważ produkt bardzo mi odpowiada. Antyperspirant kupiony na iperfumy.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz