niedziela, 23 września 2012

Współpraca z Safirą + zapowiedź mydełka SESA

Jak jest wspomniane w tytule nawiązałam kolejną współpracę, odbyło się to z małymi problemami-lecz zakończyło szczęśliwie. Bardzo dziękuje firmie za zaufanie i przesłane kosmetyki do testów a oto co dostałam :

  • RELAKSUJĄCY KREM DO MASAŻU 
  • NAWILŻAJĄCY KREM DO CIAŁA
  • NAWILŻAJĄCY ŻEL DO CIAŁA Z ALOESEM
  • KAPSUŁKI DO WŁOSÓW
  • KREDKA KOLORYZUJĄCA SAFIRA

      Jak w tytule kupiłam niedawno uwielbiane przez wiele osób mydełko SESA, nie powiem bardzo się naszukałam ale znalazłam i powiem Wam że jestem po 2 użyciach i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Kupiłam je ze względu na wypadanie włosów i na razie zachamowania nie zauważyłam ale natomiast na głowie po użyciu tego mydełka jest wielki push up! włosy są pełne objętości, wydają się grubsze i są miekkie i super się układają. JAK BYŁBY KTOŚ ZAINTERESOWANY TO JEDNO MOGĘ SPRZEDAĆ GDYŻ KUPIŁAM 4 EWENTUALNIE JAKAŚ WYMIANKA.Oto jak wygląda mydełko :


16 komentarzy:

  1. A ile dałaś za jedno? możliwie, że byłabym chętna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jedno 13 zł z przesyłką, ale w gre wchodzi też jakaś ciekawa wymianka ;-) chwilowo jest ono bardzo ciężko dostępne więc się decyduj ;-)

      Usuń
    2. Ok, to się decyduję :)
      Napisz mi na maila czego szukasz andziaqbeauty@gmail.com może jakoś dogadamy się z wymianą :)

      Usuń
    3. Znajdzie się jeszcze jedno dla mnie?:-)

      Usuń
    4. zaproponuj jakąś wymiankę ;-) zobacze może jeszcze jedno oddam, a wolisz kupić czy wymienić?

      Usuń
    5. szukałam ale go niemam więc możesz wysłać raz jeszcze? ale odrazu zaproponuj coś od siebie bo ja nic konkretnego nie potrzebuje chciałabym żeby to był dobry i polecany kosmetyk a np. źle dobrałaś odcień ;-) czekam na wiadomość

      Usuń
    6. Wysłałam po raz drugi ;-).Jeżeli i tym razem nie dotrze,to może mój mail wpadł do SPAM-u?;p

      Usuń
    7. You've got a message :-) (pewnie znów trafiła w złe miejsce ;p)

      Usuń
    8. Może potrzebujesz szklanego pilnika?:-)

      Usuń
  2. Lubię Safire, a ich kredki do ust świetnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy wiesz, ale "osławiony" to ktoś lub coś owiane złą sławą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zrobiłam poprawkę ;-) dziękuje za ten komentarz, takie 'wtopy' dają mi kopa żeby dowiadywać się jeszcze więcej.

      Usuń