niedziela, 30 września 2012

Żel aloesowy do twarzy i ciała SAFIRA


Produkt ten dostałam w ramach współpracy z firmą Safira- ale moja ocena będzie rzetelna i obiektywna. Przy okazji obiecuję że będę wpadała tu częściej, ale przy moim planie zajęć nie jest to łatwe... ten produkt zaczęłam używać jeszcze tego samego dnia gdy odebrałam paczkę. Początkowo pomyślałam że to żel do ciała (bo tak był nazwany - Aloesowy żel do ciała) ale jak przeczytałam na opakowaniu jest szczególnie polecany do twarzy i dekoltu (!) a dodatkowo idealnie nadaje się pod makijaż. Ale po kolei:


OPIS PRODUCENTA: Aloes działa terapeutycznie oraz stymuluje procesy regeneracyjne, które zachodzą w skórze. Te unikalne cechy pozwalają stosować żel między innymi do łagodzenia oparzeń, podrażnień skóry i ukąszeń owadów. Aloe Vera Barbadensis zawiera także substancje o silnych właściwościach bakteriobójczych oraz grzybobójczych.Żel z aloesem - doskonale nawilżający, przeznaczony do pielęgnacji twarzy, całego ciała i włosów. Zawiera skoncentrowany wyciąg z Aloe Vera Barbadensis (aż 41 % czystego aloesu), rośliny od wielu wieków znanej ze swoich właściwości antyseptycznych i odżywczych, szeroko wykorzystywanej w przemyśle kosmetycznym. Żel z aloesem nadaje się do każdego rodzaju cery w każdym wieku. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność, szybko się wchłania, koi podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Jest również świetnym podkładem pod makijaż. 





MOJA OCENA:
*konsystencja - żel identyczny jak do włosów
*opakowanie- duże z plastiku z dużym otworem-jest ok.
*zapach- dla mnie praktycznie bezzapachowy
*kolor- ja nazwałam go zielonym 'glutkiem'- kolor widać na foto
*cena - 19.90
*aplikacja- wygodna ale trzeba brać mało
*pojemność- 300 ml
*wydajność- bardzoo wydajny
*dostępność- strona internetowa safira.pl
*Skład- jak dla mnie dobry chociaż ten alkoholl... ale daleko (Aqua, Aloe Vera Barbadensis Lear Juice, Glycerin, TEA, Carbomer, EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 47005, CI 42090.)

Podsumowanie- Ja uwielbiam go przede wszystkim za to gdyż jak się go nałoży i dobrze się wchłonie to wgl. nie czuć że miało się coś na twarz- dlatego jest idealny pod makijaż. Nakładam rano poczekam aż się wchłonie a to są 2 minuty a potem korektor, podkład itd. i dzięki temu skóra pod makijażem jest odżywiona, nawilżona i zadbana - bez żadnej pracy (czyż nie super?) ja zamówie go na 100% ale jak na razie mam jeszcze go bardzo dużo. Wszystkim polecam ! Jest niemal do wszystkiego i zawiera takie 'naturalności' . Dla mnie idealny ! POLECAM!!!


Miałyście coś z Safiry ? co myślicie o tej firmie?


2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy ale bardzo mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto się zainteresować chociażby ze względu na skład :)

    OdpowiedzUsuń