poniedziałek, 1 października 2012

ZAKUPOWO !


Dziś taki wpis  na szybko o ostatnich zakupach. pytanie do Was brzmi- miałyście któryś z tych produktów? byłyście zadowolone? a może któryś z nich Was szczególnie zainteresował i będziecie czekały na recenzje?

Wybaczcie straszną jakość zdjęcia


od lewej:
* płyn micelarny Bielenda (używałam różnych więc temu też dam szanse)
* spray do stylizacji włosów marion (uwielbiam ten dodający objętości a jak bedzie z tym -     zobaczymy)
* olejek pod prysznic Isana - znany chyba już wszystkim blogerkom 
* szampon dodający objętości Diplona - jest to profesjonalna firma a szampon kupiłam w    przecenie w Biedronce duża (500 ml) butla kosztowała mnie TYLKO 6,99 zobaczymy jak się    sprawdzi. 


PS. Zostałam wytypowana jako testerka produktów Novaclear i dostałam maskę do twarzy z krótką datą ważności  (dużo dziewczyn opisywało ten problem) i napisałam do firmy maila w tej sprawie. dostałam odpowiedź z przeprosinami i firma zobowiązała się wysłać nowe produkty z długą datą ważności - mój 2-gi produkt już doszedł więc zaczynam testowanie - recenzja niebawem.

7 komentarzy:

  1. nie, jeszcze nic z tych produktów nie miałam;)
    miło ze strony firmy, że zrobili wymianę, szkoda tylko, że na dzień dobry chyba do wszystkich wysłali produkty z krótkim terminem ważności.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych produktów. Życzę miłego testowania:) Pozdrawiam, zapraszam na tag, jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym sprajem Marion, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że szampon się sprawdzi bo ja kiedyś tam kupiłam wielką butle szamponu z Biedronki który był MEGA średniakiem i kończę go do dziś dnia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję tego płynu micelarnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam drugi produkt od Novaclear, niestety trafił mi się żel punktowy... dwa razy ;) No ale cóż - testować trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń