wtorek, 23 października 2012

O kosmetyku który miał zrobić tak wiele...


Chyba każda z Was miewała tak że już myślała że kosmetyk będzie fajny, dobrze się sprawdzi a okazało się że to nie ten odcień. Odcień podkładu czy bazy dobrać ciężko a co dopiero jeśli mamy to zrobić wirtualnie, tylko poprzez obrazek. Tak było i w tym przypadku. Mimo to nałożyłam go na twarz, chodziłam cały dzień no i jak się spisał ? A właśnie tak :


OD PRODUCENTA: Baza pod makijaż posiada lekką konsystencję, idealnie koryguje nierówności, sprawia, że cera staje się gładka i aksamitna. 

tutaj przez światło wydaje się ciemna

tutaj widać jak bardzo jest jasna - dolna część dłoni.

 

CO JA O TYM MYŚLĘ:
*konsystencja - kremowa, łatwo sunie po twarzy
*opakowanie- higieniczne z pompką
*zapach- taki bardzo delikatny- pudrowy
*kolorystyka- dostępny w 3 odcieniach
*cena - 40 zł
*aplikacja- wygodna, jedna pompka wystarcza na pokrycie całej twarzy
*pojemność-30 ml
*wydajność- myślę że jak standardowy pokład czyli jest niezła
*dostępność- strona internetowa http://pl.lambre.eu/

Podsumowanie: no co tu dużo mówić ja się zawiodłam gdyż jest to kolor nr.2 na obrazku był dużo ciemniejszy niż okazał się w rzeczywistości. Dla mnie nie jest to baza ale bardziej krem tonujący typu ziaja (tylko gorszy), ciężko dostępny. Nic szczególnego nie zrobił. Nie kupiłabym ponownie.


Używacie bazy pod makijaż? jaką polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz