środa, 17 października 2012

KAPSUŁKI REGENERUJĄCE DO WŁOSÓW 

- bardzo ciekawy kosmetyk

O kosmetykach do regeneracji włosów wiemy już dużo od odzywek, poprzez maski, serum, aż do olejowania... ale kapsułki? coś dziwnego ale postanowiłam spróbować !. Miały pachnieć różą, regenerować i zmiękczać włosy. Czy spisały się jak powinny? Aby się tego dowiedzieć odsyłam Was niżej:


OD PRODUCENTA: Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu. Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa. Cząsteczki keratyny wbudowywują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących. Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów. Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Dostępne w trzech zapachach: jaśmin, róża i zielona herbata.






MOJA OCENA:   
 *konsystencja - olejowa
*opakowanie- wygodna kapsułka
*zapach- różany ale krótkotrwały
*kolor- przezroczysty
*cena - 29,90 zł
*aplikacja- wygodna
*pojemność- 20 ml/ 20 szt.
*wydajność- mi jedna kapsułka wystarcza na 3-4 użycia
*dostępność- sklep safira.pl
*Skład- Vitamin B3, Vitamin B5, Squalene, Silk Protein, Keratin, Fragrance.

Podsumowanie: Bardzo je lubię i uważam że jest to świetna inwestycja ponieważ za 20 szt które starczają na 80 użyć jeśli ja myje włosy co 2 dni to starcza na 160 dni czyli prawie pół roku a koszt to tylko 29,90 przy tak świetnym składzie i działaniu to grosze! (trochę statystyk ;-) ) Włosy są miękkie, sypie, odżywione i ładnie pachną , nie są przetłuszczone. Spróbuje dodać je do maseczek i zobaczymy jak wtedy się sprawdzą. Jak do tej pory polecam w 100%.

3 komentarze:

  1. Mam gdzieś takie trzy kapsułki od Safiry, musze w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie kapsułki od Safiry i zupełnie o nich zapomniałam :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń