środa, 6 marca 2013

Recenzja pomadki MYTHOS+ dziwne miejsce w którym dostałam kosmetyki

Recenzja pomadki MYTHOS+ dziwne miejsce w  którym dostałam kosmetyki


Czyli dzisiejsza notka to takie trochę poplątanie, ale nie mam czasu pisać konkretnej długiej notki z tej racji pokażę Wam bardzo fajną pomadkę i trochę opowiem gdzie byłam dzisiaj. A tak poza tym mam już za oknem wiosnę ! słoneczko przygrzewa i jest piękna pogoda !


POMADKA DO UST KOKOSOWA - MYTHOS

SUBSTANCJE AKTYWNE: oliwka, masło shea, wosk, masło kakaowe, filtry uv.


Bardzo Fajna pomadka, dobrze nawilża, ładnie pachnie ma filtry uv czyli chroni - ja nie potrzebuje od pomadki niczego więcej. Kosztuje ona 9,99 i czasami jest np. gratisem do zakupów. Fajnie mieć ją przy sobie i przy okazji następnych zakupów na pewno kupię ją ponownie (może tym razem będzie to truskawka bo mnie kusi ;-) ). Jest wydajna, i bezbarwna - jestem z niej bardzo zadowolona i polecam ! możecie kupić ją tutaj ---> KLIK


A teraz pewnie jesteście ciekawe gdzie dostałam tytułowe kosmetyki ?

A więc byłam dziś na targach edukacyjnych z racji, że wybieram się na studia - poznałam wiele szkół i dostałam mnóstwo gadżetów (nawet pierniki z Torunia ;-) ). W tych oto gadżetach było też 8 saszetek kosmetyków profesjonalnych Ziaji - głównie maski do twarzy (swoją drogą nigdy nie używałam ich kosmetyków profesjonalnych dla salonów kosmetycznych). Ale saszetki są duże bo mają aż 7 ml więc na pewno będę mogła wyrazić o nich opinię ! Lubię takie akcje ! ;-)

Lubicie pomadki ? czy to dla Was raczej zbędny wydatek ?





9 komentarzy:

  1. Kokosowa pomadka mmm.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba nie wierzę już w żadne działania pomadek, żadna mi nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomadka
    zapraszam do mnie
    onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bez pomadek nie wyobrażam sobie życia ;) a Mythos ma genialne kosmetyki!
    pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam pomadki, zwłaszcza te kooryzujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw. czekam z niecierpliwością na podsumowanie akcji 8 marca, który już jutro! <3

      Usuń
  6. Bez pomadek nie przeżyłabym zimy. Ale teraz zrobiłam sobie własną i jestem zadowolona jeszcze bardziej niż z kupnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pełno pomadek ale zazwyczaj sie kończy na tym że jak gdzieś wychodzę to pociągam usta błyszczykiem i już:)

    OdpowiedzUsuń