wtorek, 4 czerwca 2013

Bardzo dobra odżywka w bardzo dobrej cenie !

Bardzo dobra odżywka w bardzo dobrej cenie !


Ja używam odzywki po każdym myciu- zazwyczaj do spłukiwania ( bo mam cienkie włosy a takie zazwyczaj ich nie obciążają). Lubię testować odzywki z którymi nie miałam do czynienia. Jeśli jednak odzywka robi z moimi włosami coś WOW zostaje ze mną na dłużej. Tą odzywkę kupiłam przy okazji i nie miałam pojęcia że okaże się taką rewelacją. Ogólnodostępna w każdej drogerii ze znanej i nie drogiej firmy a jednak robi z moimi włosami coś niezwykłego. Zapraszam:


OD PRODUCENTA

Odżywka do włosów zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odzywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odżywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów. 

z racji że mój aparat odmawia posłuszeństwa musiałam zdjęcie zapożyczyć ;-)

MOJA  OCENA

*konsystencja - fajna- gęsta, kremowa
*opakowanie- bardzo wygodne- przez to że jest do góry nogami dużo łatwiej wydobyć produkt
*zapach- przyjemny nie zbyt intensywny
*cena - ok. 8 zł
*aplikacja- bezproblemowa
*pojemność- 200 ml
*wydajność- jest gęsta więc wydajna

Dla mnie odzywka jest świetna ! tania, ładnie pachnie i do tego robi coś wspaniałego z włosami. Są sypkie, miękkie, błyszczące i wydają się dużo zdrowsze. Ma przyjazny skład i nadaje się idealnie do codziennego używania. No i co dla mnie najważniejsze - nie obciąża !


Odzywkę możecie kupić na  iperfumy.pl


A jakie są wasze ulubione odzywki/ maski?

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a jeszcze fajniejsza jak jest na promocji ! (ok 5 zł)

      Usuń
  2. Uwielbiam ją, choć potrafi mi przenawilzyc włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, pomyślę o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam,lubiłam,ale dla mnie za mało robi i starcza na krótko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zgadzam się że to raczej lekka odzywka na co dzień ale jeśli chce się super nawilżenia itd to bez masek i olejów się nie obędzie

      Usuń
  5. mam i bardzo ją lubię, jest niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, że trafiony produkt i łatwo dostępny stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją kiedyś ale u mnie niestety się nie sprawdziła, prawdopodobnie ze względu na to masełko w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kolejny przykład na to że wszystko zależy od włosów ;-)

      Usuń
  8. Tyle się o niej naczytałam pochwał, że muszę ją mieć koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. konsystencja gęsta? moim zdaniem ta odżywka jest bardzo wodnista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja jest kremowa i dość gęsta - może to zależy od warunków w jakich była przechowywana ?

      Usuń