piątek, 6 czerwca 2014

Higiena intymna ważna rzecz

Higiena intymna ważna rzecz



Osobiście biorę prysznic 2 razy dziennie. O płynach, chusteczkach, piankach i innych wynalazkach do higieny intymnej czytałam swojego czasu dużo i zadawałam sobie pytanie - a po co to ? mam zwykły żel i wszystko jest ok więc w czym problem ? No i tak sobie odszedł temat w niepamięć. Myślałam też o tym, że to trochę wstydliwe opisywać czym się myjemy w miejscach intymnych - ale dziś, jak wiem ile to daje i jaka jest różnica stwierdziłam, że warto o tym napisać. Jak przeczytamy ogólnie co to płyn do higieny intymnej  to w sumie nie różnią się ona prawie niczym od żelu pod prysznic, poza tym,  że mają być rzekomo delikatniejsze i utrzymywać właściwe Ph naszej skóry w miejscach intymnych - tak też myślałam że żele zachowuje Ph skóry więc do 'tych miejsc' też będą odpowiednie- i długo były. Myślę, że główną rzeczą która spowoduje, że zauważycie zmianę jest odpowiedni dobrany płyn. Ja z początku kupowałam obojętnie jakie byle tanie i wydajne- to był ogromny błąd. Właśnie dlatego, że używałam źle dobranego żelu nie zauważałam różnicy. Dziś różnicę widzę, i chciałabym podzielić się z Wami moim ulubieńcem, którym jest Lactacyd femina ( i nie jest to żel a emulsja). Jesteście ciekawe czym się różni od zwykłego żelu? Zapraszam:




OD PRODUCENTA



Kosmetyki Lactacyd | Pierwszorzędne kosmetyki marki Lactacyd przeznaczone są dla kobiet, które dbają o swoje zdrowie oraz pragną czuć się przyjemnie, czysto i komfortowo przez cały dzień. Marka Lactacyd specjalizuje się wyłącznie w produkcji kosmetyków do higieny intymnej kobiet. Kosmetyki odpowiednie są do używania w każdym wieku i okresie życia kobiety i stanowią doskonały środek zapobiegawczy przeciwko infekcjom pochwy. Przeznaczone są do pielęgnacji codziennej. Marka Lactacyd oferuje kobietom i dziewczętom prawdziwy komfort w zakresie higieny intymnej.
Skład: Aqua, Magnesium laureth sulfate, Disodium laureth sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Głyceryl Laurate, Głycol Distearate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Mea, Laureth-10, Methyl Isothiazolinone, Methyl Chloro-lsothiazolinone, PEG-7 Głyceryl cocoate, Lactose, Milk Protein, PEG-55 Propylene Głycol Oleate, Propylene Głycol, Phenoxyethanol, Parfume, 5-Bromo-5-Nitro-1, 3-Dioxane, Propylene Głycol, Lactic Acid, Sodium Chloride.





MOJA OPINIA

Może zacznę od ceny bo większość twierdzi że ta emulsja do najtańszych nie należy, ja kupuję duże opakowanie 400 ml za 31 zł, przy czym taka butelka spokojnie starcza mi na co najmniej 3 miesiące stosowania ( i to już przy bardzo rozrzutnym używaniu- myślę że jak bym go oszczędzała to pociągnął by z pół roku). Dla mnie pachnie bardzo delikatnie, i raczej neutralnie. Opakowanie nie wyróżnia się niczym szczególnym - ma małą dziurkę do wylewania więc nie przesadzimy nigdy z produktem. Teraz czym według mnie różni się mycie taką emulsją od mycia zwykłymi żelami? Przede wszytskim uczuciem delikatności, moja skóra ciała jak i w miejscach intymnych często jest podrażniona i wysuszona - po prostu jest wrażliwa. Żel ten daje poczuje nawilżenia i delikatności. Nie piecze, nie podrażnia, dobrze myje i na prawdę uczucie świeżości jest dużo dłużej wyczuwalne niż po umyciu się zwykłym żelem. Po jego użyciu mogę na prawdę cały dzień czuć się świeżo- i to dla mnie genialna rzecz !  nie umiem tego opisać , ale ja już po tygodniu używania zauważyłam  różnicę, i uważam że na próbę można kupić małą butelkę - na próbę , a zobaczycie że różnica jest wielka i zostaniecie przy emulsji na dłużej.

Macie jakieś swoje żele warte polecenia ?


Lactacyd możecie kupić na iperfumy.pl


5 komentarzy:

  1. lactacyd był moim numerem jeden co do higieny a teraz używam pianki od Skarbu Matki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo długo używałam lactacydu. niestety mam słonność do infekcji i nie dawał sobie rady. Teraz kupuję w aptece żel plivia fem f i działa cuda! niestety kosztuje ponad30zł
    ps. dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Lactacyd jeszcze nie miałam, najchętniej ostatnio sięgam po pianki do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lactacyd używam już od wielu lat, bardzo go lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to mój must have do higieny intymnej. Używam od kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń