poniedziałek, 2 czerwca 2014

Pięknie pachną, delikatne dla skóry i w przystępnej cenie.

Pięknie pachną, delikatne dla skóry i w przystępnej cenie.


Mycie się to codzienna czynność każdego z nas - bynajmniej mam cichą nadzieję że tak jest ;-) . Ja zazwyczaj biorę prysznic z prostego powodu - jest szybszy, i zauważyłam że podczas prysznica 'ucieka' dużo mniej wody - więc jest też bardziej ekonomiczny. Dla  mnie żel pod prysznic musi ładnie pachnieć, dobrze się pienić, nie powodować uczucia ściągnięcia skóry i być w dobrej cenie- ponieważ po co przepłacać kiedy kosmetyk znajduje się na mojej skórze około minuty? Żeli pod prysznic jest w sumie wszędzie pełno - w każdym sklepie, drogerii, aptece itd. mogłoby się wydawać że znaleźć dobry żel to łatwizna- u mnie jednak tak nie jest, ponieważ moja skóra bardzo mocno i łatwo ulega wysuszeniu. U mnie idealnie we wszystkich aspektach spisały się żele pod prysznic Nivea- i w dodatku nie trafiłam na żaden zły- mimo iż próbowałam ich co najmniej kilka.


OD PRODUCENTA

O każdym żelu można napisać co innego, a żeli jest pełno także przytoczę obietnicę producenta z 3 żeli:

Zmień swój nastrój pod prysznicem. Zainspiruj swoje zmysły orzeźwiającym zapachem karamboli, podczas gdy jedwabiści kremowy żel z pielęgnującym mleczkiem aloesowym otoczy Cię miękką pianą.
Podkręć swoje zmysły dzięki energetyzującemu zapachowi pomarańczy i poczuj odżywczą siłę mleczka bambusowego. Nawilżająca technologia Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.
Produkt przebadany dermatologicznie, pH odpowiednie dla skóry.
Pobudź swoje zmysły zapachem lilii wodnej, podczas gdy jedwabisty, świeży żel z perełkami olejku otuli Cię miękką, pielęgnującą pianą.
Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.
Produkt przebadany dermatologicznie, pH odpowiednie dla skóry.







MOJA OPINIA

Pokazałam Wam tylko 4 moich faworytów - ale wszystkie żele dobrze myją, super się pienią, lekko nawilżają i pięknie pachną a do tego są wydajne i tanie. Każde opakowanie jest albo białe z kolorową - ładną nalepką, albo przezroczyste i dzięki temu widać co mamy w środku (osobiście wolę te w przezroczystych butelkach ponieważ widać ile produktu zostało). Mam nadzieję że każda z Was skusi się na wypróbowanie chociaż 1 sztuki - a przypuszczam, że na 1 się nie skończy ;-)



żele pod prysznic możecie kupić na iperfumy.pl

4 komentarze:

  1. A ja bardzo lubie żel Isany, są mega tanie i bardzo ładnie pachna. Dla mojej skóry są bardzo fajne, nie wysuszja ani nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemu większego z moją skórą na ciele, dlatego prawie każdy żel jest dla mnie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego z nich. Jestem bardzo ciekawa tego ostatniego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń