niedziela, 3 lutego 2013

Odpowiedź na TAG: The Versatile Blogger

Odpowiedź na TAG: The Versatile Blogger 

Do TAGu zostałam nominowana przez faajny kosmetyk
 
 
Oto zasady:
Każdy  nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu na jego blogu
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 
 
 A oto 7 faktów o mnie :
  1.  Jestem strasznym leniem (chyba najleniwszym z leniwych )
  2. Bez problemu zjadam parę tabliczek czekolady na raz ;-D
  3. zdałam prawo jazdy za 1 razem mimo iż uważam że nie umiem jeździć. xD
  4. Mam dar do przyciągania fałszywych ludzi- i często się zawodzę.
  5. potrafię grać na fortepianie ( 6 lat chodziłam do szkoły muzycznej)
  6. zawsze mówię to co myślę - i nie zawsze jest to dla mnie dobre. ;-)
  7. mimo iż jestem dziewczęca uwielbiam Rap - to mnie uspokaja ;-)

Widziałam ten TAG już na wielu blogach więc nominuję Was wszystkie które nie zrobiły go jeszcze na swoim blogu a mają na to ochotę ;-)

 

1 komentarz: