poniedziałek, 4 lutego 2013

Żel do mycia twarzy – bardzo dobry ( z małym minusem)



Żel do mycia twarzy – bardzo dobry  ( z małym minusem)


Jakiś czas temu zaczęłam testy żelu do mycia twarzy. Moja twarz bardzo różnie reaguje na żele dlatego muszę poużywać ich dłuższy czas aby móc w pełni uczciwie się wypowiedzieć. Ten żel stosowałam 3 tygodnie i myślę że jestem gotowa aby powiedzieć Wam o nim wszystko co wiem. Pod względem działania – najlepszy żel jaki miałam okazje używać (do cery mieszanej i z niedoskonałościami). Zapraszam do poznania go bliżej ;-).



OD PRODUCENTA:
GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY, BEZTŁUSZCZOWY ŻEL ANTYBAKTERYJNY. Delikatny żel oczyszczający   przeznaczony dla cer  mieszany, tłustych i trądzikowych. Zawiera bogaty w  kwas salicylowy wyciąg z wierzby o działaniu ściągającym, przeciwzapalnym i  redukującym  ślady po trądziku. Ekstrakt  łopianu  posiada  właściwości  antybiotyczne i bakteriobójcze, prowitamina  B5  nawilża oraz łagodzi podrażnienia. Synergistyczne działanie  komponentów sprawia, że kosmetyk  doskonale myje, dezynfekuje i  długotrwale  matowi skórę. Odświeżający zapach, relaksujący kolor oraz wydajna konsystencja sprawia że aplikacja żelu stanowi przyjemny wstęp do dalszej pielęgnacji cery.




MOJA OPINIA:
*konsystencja –żelowa, nie spływa z rąk
*opakowanie-  bardzo ładne z matowego szkła (śliczne)
*zapach- delikatny ale jednak wyczuwalny
*cena -  29 zł
*aplikacja-  bezproblemowa
*pojemność- 200 ml
*wydajność- i tutaj jest problem bo jest słabo wydajny ( ja potrzebuje 3 pompek)
*dostępność- https://www.madric.pl/176,clarena-derma-skin-gel-zel-antybakteryjny-1216-.html

Podsumowanie: Żel działa super. Skóra jest oczyszczona a jednocześnie nie jest wysuszona i ściągnięta. Bardzo dobrze oczyszcza, fajnie pachnie, jest antybakteryjny. Cena może wydawać się wysoka w porównaniu ze sklepowymi żelami, ale opakowanie jest śliczne a produkt jest naprawdę super jakościowo ! Mogłabym się przyczepić do wydajności – i to ten minus. Na umycie całej twarzy potrzebuje 3 pompek bo inaczej mam problem ze spienieniem żelu . Czy wrócę do niego? Mam jeszcze  jeden nowy żel do przetestowania, aczkolwiek ten na pewno jeszcze kupie i myślę że to będzie w niedalekiej przyszłości. POLECAM.
Bardzo DZIĘKUJĘ Pani Magdzie za tak profesjonalne podejście i dobranie kosmetyku do rodzaju mojej cery. Mimo iż kosmetyk pochodzi ze współpracy możecie mieć pewność iż moja ocena jest rzetelna i zawiera tylko moje szczere odczucia na temat produktu.

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o nim nigdy, szkoda trochę że tak dużo trzeba go użyć żeby porządnie umyć buzię, tym bardziej że jest dość drogi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim wcześniej ale wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń