piątek, 19 kwietnia 2013

Czego aktualnie używam : WŁOSY

Czego aktualnie używam : WŁOSY


Postanowiłam wprowadzić nowy cykl na blogu, mianowicie jak w nagłówku- czego aktualnie używam. Będzie kilka kategorii: Włosy, twarz pielęgnacja, twarz kolorówka, ciało. Cykl ten będę uaktualniała co 3-6 miesięcy w zależności od tego jak bardzo będzie zmieniała się moja pielęgnacja. Mam nadzieję że tego typu wpisy Wam się spodobają ;-). No to  zaczynamy włosowo :

Olejek rycynowy - chyba wszystkie go znacie ;-) używam do mieszanki w olejowaniu
Olejek z miąższu avocado e-Fiore - jego recenzję przeczytacie niebawem

Mój osobisty ulubieniec jego pełna recenzja TUTAJ

szampon Jantar - ODRADZAM, używam żeby wykończyć a jest straszny - plącze włosy i nie chce się pienić

Szampon Pantene (ale tylko niemieckie) jeden z moich ulubionych - ten to 2w1 czyli z odżywka ale i tak później uzywam odżywki, po nim włoski są miękkie sypkie i świeże - jak ktoś ma dostęp POLECAM

Szampon dla dzieci - bardzo je lubie, dobrze oczyszczają chociaż mało się pienią. Ale z racji że są tanie i dobre będę do nich wracała.

BingoSpa kuracja - najlepsza z najlepszych ! - recenzja TUTAJ

Tak wiem że te odżywki mają złe składy, ale pomagają mi rozczesać moje bardzo plączące się włosy więc na razie z nich nie zrezygnuje - inaczej podczas czesania wyrwałabym połowę tego co mam na głowie - a i tak mam niewiele

Krem do włosów 7 olejów z e-Fiore - tutaj też lada dzień pojawi się recenzja - ale już powiem że mam mieszane uczucia.

To serum do zabezpieczenia końcówek - ale używam tylko 1 w tygodniu.

No i wcierka, uzywam jej ok 1,5 miesiąca i przypuszczam że za tydzień dobiję dna więc też pojawi się notka - nie będzie zbyt pochlebna

No i to by było na tyle jeszcze są maski domowej roboty, czasami jakiś lorys, jakiś inny olejek ale na dzień dzisiejszy tych produktów używam najczęściej. Jeśli macie jakieś pytania - śmiało !

10 komentarzy:

  1. Jak tylko poczuję zastrzyk gotówki,to kupię którąś z masek bądź kuracji BingoSpa :-).Szczerze mówiąc,nie wiem, na którą się zdecydować, gdyż kilka z nich cieszy się naprawdę dobrą opinią ;-). Czy ten szampon dla dzieci nie plącze włosów?:> A na serum Biovax skuszę się już teraz -jest na niego promocja w Super-Pharm :-). Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to serum też kupuję zawsze na promocji ;-) a z masek polecam najbardziej własnie tą kuracje bo ją można nakładać też na skalp i włosy są ładnie odbite i mniej wypadają

      Usuń
  2. kupiłam szampon Jantar bez przeczytania opinii ;x jeszcze nie zaczęłam używać, ale czytając takie recenzje jak twoja wgl nie mam na to ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o olejku Awokado!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podaj link do sklepu ,w którym zakupiłaś go i krem do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ze sklepu e-fiore.pl . mają tam bardzo fajne kosmetyki a do tego naturalne ;-)

      Usuń
    2. Faktycznie-ten krem do włosów mnie zaciekawił

      Usuń
  5. O proszę, a ja myślałam, że ten garnier(wcierka) zbiera same pochlebne recenzje! A ty jednak nie.
    Oleju z wiesiołka jeszcze nigdy nie używałam, ale jesteś kolejną osobą, która się nim zachwyca, więc chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ten biovax się sprawdza?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudów nie robi ale włosy są miękkie i łatwiej się rozczesują...

      Usuń