czwartek, 18 kwietnia 2013

Paczuszka - naturalnie ! (+pytanie)

Paczuszka - naturalnie ! (+pytanie)


Jak zobaczycie niżej w paczuszce znalazłam parę naturalnych dobroci. Już zapowiadam że małe makowe mydełko będzie w rozdaniu które szykuję (ponieważ ja używam takiego dużego- a fajnie żeby któraś z Was je przetestowała ). I tu mam do Was pytanie: Czy odpowiada Wam rozdanie w którym będzie do wygrania jeden produkt do twarzy ale normalny i pełnowymiarowy - dobrany pod cerę osoby która wygra, i będzie kilka mniejszych dobroci czy raczej normalne standardowe rozdanie - pokazanie nagród i obojętnie kto wygra dostanie to co przewidziane ? po pomyślałam że lepiej aby wygrana osoba dostałą coś co będzie odpowiadało potrzebom jej skóry a nie pierwsze lepsze kosmetyki ? Co Wy na to ?

 


11 komentarzy:

  1. To mydełko makowe jest super. A krem o zapachu Pomarańcza pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za rozdaniem z kosmetykami dopasowanymi do cery zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam te mydelka-cudownie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że rozdanie dopasowane pod preferencje zwycięzcy jest ciekawym rozwiązaniem. Mydełka prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdanie dopasowane do zwycięzcy to świetny pomysł :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też byłabym za rozdaniem kosmetyku dopasowanym do potrzeb zwycięzcy :)
    mydełka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cię serdecznie na wiosenne, słodko-czekoladowe rozdanie, organizowane przez:
    www.LifeWithTwoFaces.blogspot.com :) Do wygrania dwa zestawy: kosmetyki Balea i P2. (wiadomość publikowana w celach reklamowych, mająca na celu wypromowanie akcji, w przypadku naruszeniu regulaminu Twojej strony bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam wcześniej tych mydełek- wstyd! chociaż teraz w sumie planuję zakup olejku do mycia twarzy bo z mydełkami jakoś się nie lubię.
    Co do rozdania to możesz spróbować właśnie z tym dobraniem produktu do potrzeb cery osoby, która wygra. Zobaczysz jak się to sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że rozdanie kosmetyku odpowiadającego do cery osoby, która wygra było by chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że rozdanie dopasowane do zwycięzcy to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń