środa, 23 kwietnia 2014

Szampon pomagający zwalczyć wypadanie włosów ? - jestem na tak.

Szampon pomagający zwalczyć wypadanie włosów ? - jestem na tak.



Dziś poruszę jeden z tematów który powiem szczerze zajął mi bardzo dużo czasu. Może nie sam temat ale czytanie o nim, dobieranie wybieranie itd. O czym mowa ? o wyborze szamponu do włosów. Czytałam o idealnym szamponie na co dzień, o takim do mocnego oczyszczenia, o silikonach, wysuszających ziołach i tylu innych rzeczach, że nie byłam w stanie ich zapamiętać. Jak już drogą dedukcji wybrałam rzekomo 'idealne' szampony to ruszyłam do drogerii, i co się stało ? nigdzie nie mogłam ich dostać. W tamtym momencie zaczęłam się zastanawiać po co mi te wszystkie informacje ? to że szampon był dobry dla kogoś nie znaczy że będzie odpowiedni dla mnie, czyż nie ? moje włosy są cienkie, wypadające, delikatne, przyklapnięte i pełno innych różnych 'problemów' z nimi mam. Pomyślałam że takich włosów niema chyba nikt więc nikt nie wie jaki szampon będzie dobry dla mnie. Odpowiedziałam sobie na początek na pytanie - czego ja oczekuje od szamponu ? przede wszystkim aby dobrze się pienił, włosy były po nim miękkie, odbite od nasady, dłuuugo świeże i jeszcze dobrze by było gdyby ładnie pachniał. No i zaczęłam poszukiwania. Przyznam szczerze, że trafiłam na 3 dobre szampony które robił to wszystko czego chciałam. Ten który Wam dziś przedstawie ma jeden zasadniczy plus - ma ograniczać wypadanie włosów. Nigdy nie wierzyłam że szampon sprawi że będę ich znajdowała mniej na szczotce ale powiem Wam, że jestem na dobrej drodze. Chcę Wam przedstawić mojego ostatniego ulubieńca do mycia włosów. Mowa o Ducray anaphase. Chcecie dowiedzieć się więcej ? zapraszam :



OD PRODUCENTA

Szampon Anaphase jest to przygotowanie skóry głowy do kuracji hamującej wypadanie włosów oraz pielęgnacja wzmacniająca włosy suche. Dzięki swojemu oryginalnie złożonemu składowi pobudza on przebiegające w skórze procesy życiowe, zwiększając w ten sposób skuteczność stosowanych toników leczniczych. Zawarty w produkcie nikotynian tokoferolu, stymulując mikrokrążenie na poziome cebulki optymalizuje warunki wzrostu włosa. Efektem sprzężonego działania wyselekcjonowanego kompleksu witamin B jest wzmocnienie włosów osłabionych przy ich korzeniach. Kremowa konsystencja szamponu ułatwia przeprowadzenie w czasie mycia włosów, starannego masażu skóry głowy. Anaphase nadaje włosom puszystość oraz ułatwia ich rozczesywanie. Jego doskonała tolerancja sprawia, że można go używać jak długo się chce. Poza tym Anaphase stanowi doskonałą pielęgnacje dla włosów zniszczonych, suchych, słabych i delikatnych. 





MOJA OPINIA

Szamponu używam tydzień - niemal codziennie. Robi to co robić powinien - włosy są miękkie, świeże, odbite od nasady, ładnie pachną i łatwo się rozczesują. Tutaj muszę zaznaczyć że szampon nie należy do tanich - ale na iperfumy.pl jest sporo tańszy niż w aptekach. Mimo swojej ceny nigdy w życiu nie miałam bardziej wydajnego szamponu ! (a używałam ich setki) - wystarczy dosłownie kropla aby umyć całą głowę. Jak go używać żeby działał ? myjemy głowę normalnie z tym, że pianę zostawiamy na ok 3 minuty (ja zostawiam na 10) i spłukujemy jak zwykle. Czy działa ? powiem Wam że w ciągu tygodnia już widzę różnice - i bardzo prawdopodobne że szampon się do tego przyczynił (używam jeszcze wcierki więc nie wiem co lepiej działa). Mimo wszystko to bardzo dobry szampon do włosów i nawet jeśli by się okazało że zahamowanie wypadania to nie jego zasługa (ale nawet nie dopuszczam tego do świadomości) i tak go kupię bo jest GENIALNY.

Jak już wspomniałam ten szampon możecie kupić w dobrej cenie na iperfumy.pl



1 komentarz:

  1. Czytam i coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że to produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń