wtorek, 8 grudnia 2015

Cudowny od lat i całkiem nowy produkt.

Cudowny od lat i całkiem nowy produkt.


Dziś chciałabym Wam napisać dwie, krótkie ale rzeczowe recenzje. Jak otrzymałam propozycje współpracy zgodziłam się bez wahania gdyż jeden produkt tej marki znam bardzo dobrze i pomyślałam, że jeśli reszta jest tak świetna to muszę spróbować. Mam 3 produkty do  ust których używam non stop- każdy z nich kocham i bez żadnego nie wyobrażam sobie życia. Każdy z nich służy mi w innym wypadku ale wszystkie łączy jedna cecha - są fenomenalne w działaniu ! Dziś napiszę o jednym z nich (myślę że większość dobrze go zna a jeśli nie to MUSICIE spróbować). Przy okazji używania, starego, dobrego ulubieńca dostałam też nowy produkt do testów - zużyłam, wyrobiłam sobie zdanie i.... wywaliłam opakowanie :-/ ale spokojnie pokażę zdjęcie ze strony producenta ;-) zapraszam :




Balsam do ust TISANE ;-)

Co mówi nam producent ?

 bestseller w swojej kategorii produktowej. Jedyny, niezawodny i skuteczny. Dzięki starannie dobranym składnikom wygładza szorstkie, spierzchnięte usta, przywracając im aksamitną gładkość. Chroni przed niekorzystnym wpływem mrozu, wiatru i słońca. Dodatkowo regeneruje uszkodzony naskórek wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki.
Co myślę o nim ja ?
No jest niezawodny. Poznałam go myślę, że ze 3 lata temu i od tego czasu cały czas mam go przy sobie (tylko dokupuje nowe opakowania). Cudownie nawilża i wygładza usta. Mam wrażenie że je koi gdy są podrażnione np. mrozem. Słoiczek jak dla mnie bardzo ok bo lubię produkty w takim opakowaniu (tak wiem, że powiecie że to nie higieniczne) Jest bardzo wydajny. Nie ma zapachu ale myślę, że nie w tym rzecz. Używam na noc, na dzień, w trakcie dnia- zawsze gdy chcę mieć wypielęgnowane i nawilżone usta. Ja porównuje go do drogiego balsamu Nuxe - uważam , że działanie jest identyczne a oczywiście ceną i dostępnością Tisane bije Nuxa na głowę !



 

Balsam do paznokci 2x5


Od producenta ?
 
Kosmetyk naturalny przeznaczony do pielęgnacji paznokci
Działanie:
-Wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie
-Stymuluje wzrost silnych paznokci
-Odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk
-Wygładza skórki otaczające paznokcie

Wskazania:
-Paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się
-Paznokcie wysuszone, matowe
-Paznokcie  zniszczone przez stosowanie zmywacza i lakieru
-Skórki uszkodzone przez manicure


Moje zdanie

Na początek musicie wiedzieć, że paznokcie to najlepsza rzecz jaką mam. Są twarde, nie łamią się, nie rozdwajają, nie niszczą - no są super ;-) ale jak można im pomóc to czemu nie ? Używałam balsamu aż do skończenia słoiczka i powiem tak.:Nie wiem Czy wzmacnia i pomoże przy rozdwajaniu. Wiem jednak na pewno, że pięknie pielęgnuje skórki a paznokcie po jego użyciu błyszczą. Dla mnie przy mocnych paznokciach to produkt zbędny ale myślę, że osobom które mają z nimi problemy może być na prawdę pomocny- ma fajny skład. Aplikacja jest bezproblemowa.
 

 
Zachęcam Was do spróbowania - jeśli nie znacie balsamu Tisane to dostaniecie go w większości aptek ;-)

1 komentarz:

  1. Osobiście go nie miałam, ale baaardzo dużo osób go poleca :)

    OdpowiedzUsuń