poniedziałek, 7 grudnia 2015

Kosmetyki z zawartością konopi ? - ciekawa rzecz :-D

Kosmetyki z zawartością konopi ? - ciekawa rzecz :-D


Przyznam szczerze, że przez wiele akcji nagłaśnianych w telewizji konopie kojarzą mi się tylko z jedną rzeczą. Jedni walczą o legalizację, inni są przeciwni a ja totalnie nie mam zdania. Jak zobaczyłam jak wielka jest gama kosmetyków zawierających ten składnik - otworzyłam usta ze zdumienia. Przeczytałam kilka artykułów jak to konopie pomagają na wiele chorób itd. Stwierdziłam, że raz się żyje i skoro używają jej też lekarze to nie zaszkodzi. Produkty zawierające ją w składzie są bio... no i postanowiłam spróbować. Osobiście kupiłam jeden produkt ale pokażę Wam kilka z tej gamy, abyście mogły zobaczyć różnorodność . Zaciekawiłam? to zapraszam :
 


OD PRODUCENTA
 
Pierwotnie rodzinna firma Topvet założona w 1990 r. przez lekarza weterynarii, Jerzego Pantůčka należy do jednej z najbardziej znanych czeskich producentów kosmetyków naturalnych i suplementów diety. Obecnie dostarcza na rynek setki produktów, które dzięki skuteczności i niskiej cenie zyskały wielką sympatię klientów. Olejki do masażu, kremy do twarzy, balsamy, maści ziołowe i inne produkty Topvet zawierają wyłącznie najlepsze składniki, z których większość pochodzi z gospodarstw ekologicznych. W składzie produktów ekologicznych Topvet nie ma żadnych pochodnych ropy, syntetycznych barwników i substancji zapachowych, konserwantów ani składników pochodzenia zwierzęcego, czy składników GMO.Topvet myśli również o właścicielach czworonogów. Wśród produktów marki są na przykład balsamy do pazurków, preparaty oczyszczające okolice oczu czy tabletki na zatrucia. W ofercie jest ponadto seria dla dzieci Safari Topvet (syropy, herbaty, mydła, mleczka do opalania i olejki).Asortyment firmy Topvet  obejmuje także preparaty dla osób majacych różne dolegliwości zdrowotne, jak astmę, egzemę czy alergie. Topvet oczywiście nie testuje swych produktów na zwierzętach i stosuje do produkcji opakowań  materiały nadające się do recyklingu. Oprócz zainteresowania ochroną środowiska, zajmuje się również działalnością charytatywną – wspiera Fundusz Darowizn Onkologii Dziecięcej Krtek. Marka Topvet  z pewnością przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy pragną nie tylko urody, ale również zdrowia, poszukują najlepszych produktów dla całej rodziny i chcą wspierać szczytny cel.
Zobaczcie jaką mają bogatą ofertę !  (zdjęcia pochodzą ze strony iperfumy.pl)

W ofercie znajdziecie między innymi (ale to nie wszystko):
* maseczka regeneracyjna z konopi 28%
* olejek z konopi do twarzy i ciała
* masło konopne do twarzy i ciała
* tonik oczyszczający z konopi 3%








MOJA OPINIA

 
Jak wspomniałam miałam jeden produkt z całej serii a był to tonik. Jak działał ? cudownie - skóra była ukojona, nawilżona, uspokojona, miękka i nie wiem co pisać dalej ? Cena w stosunku do jakości jest super - tonic działa u mnie podobnie jak drogi tonik Clinique a to chyba mówi samo za siebie. Mam ochotę wypróbować wszystkie kosmetyki z zawartością konopi ale będę to robiła po kolei - na pewno dam Wam znać jak tylko wykończę olejek który kupiłam. Polecam spróbować bo to bardzo ciekawa rzecz, w dobrej cenie która działa podobnie jak produkt drogiej marki. Mam nadzieje że dalej będzie tylko lepiej. Nie działa on co prawda na samopoczucie ale jak widzę stan mojej skóry to zaraz mi lepiej ;-)



'Konopne' kosmetyki możecie kupić na iperfumy.pl

 

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że gdzieś to widziałam :) chętnie testuję wszystkie nowinki, więc "niech no tylko wpadną w moje łapki".

    OdpowiedzUsuń