niedziela, 13 grudnia 2015

Plan zmian + recenzja produktu który ma w tym pomóc ;-)

Plan zmian
+ recenzja produktu który ma w tym pomóc ;-)





Jak to zwykle u mnie bywa w okresie przedświątecznym przychodzi czas przemyśleń. Zastanawiam się nad tym co zrobiłam dobrze, co źle, co można by poprawić itd. No i gdybam, gdybam aż w końcu wymyślę cel, który chciałabym osiągnąć. Cel który postawiłam sobie tym razem nie jest moim nowym pomysłem - miałam do niego już 3 podejścia i nic z tego nie wyszło. Ale wcześniej były to podejścia 'na szybko' totalnie nie przemyślane i robione z dnia na dzień. Tym razem postanowiłam zabrać się do tego wszystkiego 'profesjonalnie'. O czym mowa ? o bardzo modnym teraz zdrowym odżywianiu i zmianie swojego ciała. Jestem szczupła dlatego nie robię tego po to aby zrzucić zbędne kilogramy. Moja dieta i ćwiczenia będą miały na celu lepsze samopoczucie, dobry wpływ na organizm i wyrzeźbienie ciała. Obliczyłam sobie ile kalorii powinnam spożywać, ile białka, węglowodanów, tłuszczów i będę jadła małe posiłki co 3 godziny. Będę na początek ćwiczyła intensywnie (1,5h) 3 razy w tygodniu a w pozostałe dni będę miała mniejsze aktywności np. spacer 4 km, rower, jakieś małe bieganie itd. Oczywiście efekty będę pokazywała Wam tutaj - ogólnie blog i jako całość trochę po nowym roku się pozmienia. Zmieni się nieco tematyka, grafika itd.. a z resztą same zobaczycie ;-) dziś chciałabym Wam pokazać produkt którego używam od miesiąca. Ma on pomóc mi ujędrnić i nawilżyć skórę aby przygotować ją pod późniejsze ćwiczenia i dietę - chcecie zobaczyć jak się spisał ? Zapraszam ;-)

Kosmetyki Collistar – Collistar było pierwotnie jedynie oddziałem włoskiej firmy farmaceutycznej. W 1983 r. na jego czele stanęła Daniela Sacerdote i poprowadziła go w zupełnie innym kierunku. Obecnie produkty tej marki można kupić w około 2500 perfumeriach i centrach handlowych we Włoszech oraz w ponad 3000 sklepów za granicą. Filozofia firmy jest prosta – oferowanie doskonałych jakościowo i skutecznych kosmetyków w konkurencyjnych cenach. Collistar może pochwalić się tym, że jest w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów z rożnych grup docelowych – młodych ludzi, osób starszych, osób ze skórą wrażliwą czy bardzo suchą. Dzięki temu podejściu Collistar odnotował wiele sukcesów. Jest wiodącym włoskim producentem perfum, który stworzył całą serię rewolucyjnych produktów – kapsułki z serum do twarzy, kompaktowy puder brązujacy i inne unikatowe kosmetyki. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, został wystawiony w Muzeum Narodowym Nauki i Techniki im. Leonarda da Vinci w Milanie. Nic dziwnego, że w niektórych segmentach strategicznych (preparaty antycellulitowe, kosmetyki dla mężczyzn, kosmetyki przeciwstarzeniowe itd.) Collistar zdobył ogromny udzial na rynku. Dużą popularnością cieszy się na przykład kolekcja aromaterapeutyczna czy spraye do opalania. Collistar wprowadza innowacje również w obszarze marketingu. Jako pierwsza marka na świecie do propagowania kosmetyków użyła kampani reklamowej w tzw. „stylu redakcyjnym“. Jej strony internetowe pod względem stylu i treści przypominają katalogi drukowane – zawierają fotografie, szczegółowe opisy i oczywiście ceny. Marka Collistar przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy chcą wypróbować najlepsze włoskie perfumy, poszukują najlepszych i skutecznych kosmetyków, mają cellulit czy inny problem skórny.źródło




źródło




Mowa dziś o serum które ma pomóc w walce z cellulitem . Mój problem w tej kwestii nie był duży ale jednak był. Kosmetyk nie był bardzo tani bo kosztował 99zł/ 200ml tym bardziej dużo od niego oczekiwałam. Jest to produkt, który wciera się w problematyczne miejsca na noc. Pierwszymi rzeczami które zauważyłam było to, iż bardzo ładnie się wchłania a po 2 ma przyjemny zapach. Serum to (tak bo to serum) aplikuje się za pomocą 'pipetki' i trochę mi to na początku przeszkadzało ale produkt jest dość wodnisty więc chyba takie rozwiązanie jest najlepsze. Teraz opowiem Wam o efektach po miesiącu. Skóra na udach i pupie jest znacznie bardziej napięta i elastyczna. Po aplikacji serum za każdym razem była gładziutka. A cellulit ? no u mnie już praktycznie go niema , pojawia się jedynie gdy mocno zacisnę skórę - dla mnie efekt jest świetny i nigdy nie spodziewałam się takich rezultatów tylko po używaniu serum na noc - a jednak. Będę używała przez cały okres diety i ćwiczeń i potem okażę Wam efekty przed i po ;-) POLECAM osobom które mają problem z mało elastyczną skórą lub cellulitem




Produkt możecie kupić na iperfumy.pl - myślę, że to doskonały pomysł na prezent świąteczny dla samej siebie ;-)

iperfumy.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz