piątek, 23 sierpnia 2013

Arbuzowy zawrót głowy ?

Arbuzowy zawrót głowy ?


Wszyscy którzy czytają mojego bloga wiedzą że uwielbiam żele pod prysznic- szczególnie te owocowe. W wyborze żelu kieruje się przede wszystkim zapachem - nie wierze w nawilżanie za pomocą żelu który jest na mojej skórze 10 sekund. Tak więc piękny zapach musi być ! drugim ważnym punktem jest to iż dla mnie żel musi się porządnie pienić (podobnie jak szampon) nie znoszę 'tępego' uczucia na skórze podczas mycia, za to uwielbiam  kiedy moje ciało jest otulone dużą ilością piany ;-). Większość z Was też wie że kocham arbuzy (wspominałam o tym w TAG-u 50 faktów o mnie). Łatwo się domyślić że kiedy przeczytałam 'arbuzowy żel pod prysznic' to już byłam w siódmym niebie i musiałam go mieć ;-) Co z tego wyszło ? Zapraszam na recenzję:



MOJA OPINIA

Kiedyś pisałam Wam o tym produkcie lecz w innej wersji zapachowej (limonka i winogrono)- byłam z niego bardzo zadowolona. Z tym jest podobnie -dobrze się pieni, jest wydajny a na dodatek ma bardzo dobre opakowanie. Tubka postawiona 'do góry nogami' pozwala zużyć produkt niemal do ostatniej kropli. Co do zapachu to tutaj się troszeczkę zawiodłam ponieważ jego poprzednik pachniał ślicznie naturalnie owocowo. Tutaj zapach jednak mało przypomina soczystego arbuza , raczej przesłodzoną gumę balonowo-arbuzową. Ale mimo wszystko zapach jest ładny - nie chemiczny. Cena tych żeli to niecałe 10 zł a są super ! ja z pewnością kupię ponowne opakowanie- może w końcu zaryzukuje i kupię 'pistację' ? kto wie ;-) w każdym razie gorąco Wam polecam !

Te żele, jak i wiele innych możecie kupić na iperfumy.pl - bardzo dobra i tania drogeria !



8 komentarzy:

  1. jestem ciekawa zapachu i chyba bym się skusiła gdyby nie cena trochę wysoka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy żel.Z przyjemnością wypróbuję tylko inną wersję zapachową bo nienawidzę arbuza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi niesamowicie pachnieć! :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy :)
    Chętnie bym go kupiła jeśli znalazłabym gdzieś w okolicy!

    OdpowiedzUsuń