środa, 21 sierpnia 2013

No to dzisiaj o produkcie który otrzymał tytuł KWC

No to dzisiaj o produkcie który otrzymał tytuł KWC


To że maść z witaminą A jest moim totalnym Must Have to chyba wszyscy wiedzą- nie wyobrażam sobie nie mieć jej w domu. Świetne koi podrażnioną skórę, szybko leczy małe rany po 'niespodziankach' na twarzy. Skóra po jej użyciu jest miękka, nawilżona i ukojona - dla mnie ideał. Ten produkt ciekawił mnie od dawna ponieważ miał działać podobnie do mojej ukochanej maści, no i zawierał wodę termalną którą uwielbia moja skóra. W końcu miałam okazje go wypróbować i dziś jestem gotowa aby napisać o nim kilka słów.


OD PRODUCENTA

Antybakteryjny krem regenerujący do skóry podrażnionej.
Wskazania: - stany zapalne skóry (liszaje, zajady, popękane usta, trudno gojące się blizny, pieluszkowate zapalenie skóry) oraz podrażnienia po zabiegach dermatologicznych (usuwanie zmian, szwy, elektrokoagulacja) i kosmetycznych (laser; depilacja)
Właściwości: idealny dla wrażliwej skóry niemowląt, dzieci i dorosłych. Woda termalna (45%) koi podrażnienia, siarczan miedzi i siarczan cynku pomagają w ich zapobieganiu dzięki działaniu antybakteryjnemu. Krem zawiera również mikronizowany sukralfat, aktywny składnik wspomagający regenerację tkanek skórnych. Nie zawiera substancji zapachowych i konserwujących.





MOJA OPINIA

Fakt jest to super produkt ! ładnie koi skórę, jest nawilżona i mięciutka ! jest bardzo wydajny- już odrobina starczy na pokrycie całej buzi. rany szybciej się goją i rzadziej występują skórne 'niespodzianki'. Użyłam go także kiedy dostałam dziwnego podrażnienia po goleniu nóg i w tej roli także sprawdził się idealnie. Jest więc uniwersalny. No i moim osobistym KWC też został ;-) ale nie może być aż tak kolorowo to teraz czas na 'ale' - cena. Dla mnie to drogi produkt ale jeśli patrzeć na wydajność na pewno kupię go ponownie. Tak więc jest to droższa wersja maści z witaminą A aczkolwiek lepiej mi się go stosuje ponieważ nie jest tak ciężki i tłusty  jak maść. Polecam, polecam, polecam ! wszystkim którzy mają jakiekolwiek problemy skórne- radzi sobie ze wszystkim od przetłuszczania i pryszczy po przesuszoną i podrażnioną skórę.


Używałyście ? Jeśli tak to lubicie ?


Możecie go kupić w dziale 'pielęgnacja' na iperfumy.pl


 

1 komentarz: