czwartek, 15 sierpnia 2013

Kilka słów o pędzlu do pudru Hakuro

Kilka słów o pędzlu do pudru Hakuro


Mam w swojej kolekcji niewiele pędzli - 2 do pudru, 1 flat top, 3 do aplikacji cieni i jeden do pomadki. Uważam że jeśli już kupować pędzle to porządne i takie które posłużą nam długi czas. Jest wiele cenionych marek pędzli - do nich należy także Hakuro. Bardzo ucieszyłam się z możliwości przetestowania go ponieważ nie miałam pędzla tej firmy w swoich zbiorach. Jak się spisał ? zapraszam do recenzji :


 OD PRODUCENTA

H55: Pędzel do nakładania pudrów sypkich, prasowanych, brązujących, mineralnych.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna. Włosie syntetyczne średniej gęstości, bardzo miłe w dotyku. Całkowita długość pędzla: 17,5 cm, długość włosia: 4 cm. 







MOJA OPINIA

Pędzel rzeczywiście jest miły dotyku - cudownie delikatny dla buzi ! od razu widać że wykonany jest porządnie - trzonek się nie obraca czy nie rusza, włosy nie wypadają. Ciekawa byłam jak będzie po pierwszym myciu, i powiem Wam szczerze że wypadł rewelacyjnie - nie gubił włosów rączka została w stanie nietkniętym (przeszedł już 4 prania) i wszystko wygląda bardzo dobrze. Jedyna rzecz jaka mi osobiście przeszkadza to, to że pędzel dla mnie ma zbyt zbite włosie - nie umiem nim nakładać pudru ponieważ mam wrażenie, że 'zdzieram' tym samym podkład. Za to idealnie spisuje się do różu i bronzera. Co tu duzo mówić - z pewnością jeszcze kilka jego braci mi przybędzie ! jeśli się zastanawiacie to szczerze POLECAM!

Macie ? Pędzle jakiej firmy są dla tymi najlepszymi ?

całą ich rodzinkę możecie kupić na ladymakeup.pl - szybko, tanio i bezpiecznie ! 

5 komentarzy:

  1. Używałam go parę razy u siostry - bardzo fajny jest to prawda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z jedenej strony chciałabym pedzel do pudru,a z drugiej sobie myśle że pudru i tak rzadko używam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie mam, ale z pędzlami Hakuro się lubimy, więc pewnie się u mnie zjawi w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja użytkuję go jakieś 4 miesiące i bardzo lubię!;) Teraz poluję na pędzel do różu/ bronzera i jakiś lepszy do rozcierania cieni:) Zakupiłam właśnie z Hakuro, ale troszkę drapie, aczkolwiek H55 jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sztuczne włosie tylko do podkładu, tak tylko i wyłącznie pędzle z naturalnego. Obojętnie jak by nie był zrobiony nie jestem zwolenniczką sztucznego włosia za wyjątkiem tego jednego przeznaczenia gdzie sprawdza się o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń