czwartek, 21 listopada 2013

Krem przyspieszający regeneracje naskórka - Cicaplast

Krem przyspieszający regeneracje naskórka - Cicaplast



Na mojej twarzy niestety ciągle pojawiają się niespodzianki. Pomagają mi takie produkty jak Cicalfate od Avene, maść z witaminą A lecz niestety żaden z tych produktów nie pomógł mi na tyle abym nie szukała jakiegoś 'zastępstwa'. Szukają na forach, w aptekach, pytając koleżanki trafiłam na Cicaplast- pomyślałam 'a co mi tam - spróbuje' i kupiłam. Po przeczytaniu informacji na opakowaniu 'przyspieszający regeneracje naskórka' od razu stwierdziłam że to produkt idealny dla mnie. Początkowo nie nastawiałam się, że zdziała cuda - jak to się mówi podeszłam do niego z rezerwą. No i zaczęło się testowanie. Używam go już jakiś czas, jesteście ciekawe efektów ? Zapraszam:



OD PRODUCENTA

Preparat przyśpiesza regenerację naskórka chroniąc go niczym plaster. Wskazany do stosowania na zmiany skórne, skórę podrażnioną, popękaną i po zabiegach chirurgicznych. Posiada potrójne działanie: regeneruje naskórek dzięki obecności kompleksu minerałów miedzi/cynku/manganu, który aktywuje produkcję nowych komórek oraz madekasozydu, który sprzyja właściwej organizacji nowo powstałych komórek oraz wytwarzaniu równomiernej powierzchni; działanie antybakteryjne zawarty w preparacie glukonian cynku ogranicza namnażanie się mikroorganizmów a medekasozyd redukuje liczbę mikroorganizmów osiadąjących na skórze; działanie ochronne dzięki oddzielaniu rany od środowiska zewnętrznego. Konsystencja preparatu jest niewidoczna na skórze, nietłusta, nieklejąca się, łatwa do nałożenia.Rezultat: odpowiednio chroniona oraz stymulowana do produkcji nowych komórek, skóra szybciej się regeneruje. Nie zawiera środków zapachowych. Nie powoduje zaskórników. Tolerancja testowana na nabłonku ust.

Rodzaj skóry

 Do skóry podrażnionej, suchej, popękanej i po zabiegach dermatologicznych.

Aktywne składniki

  Miedź / cynk / manganowy kompleks mineralny - stymuluje produkcję nowych komórek.
Madecassoside (wyciąg z wąkrotki azjatyckiej) - wspomaga właściwą organizację komórek i szybko pomaga wytworzyć wysokiej jakości zregenerowany naskórek

Sposób użycia

  Po zabiegach dermatologicznych: należy stosować się do zaleceń dermatologa
Podrażniona skóra, suche płaty: dwa razy dziennie
Spękana skóra: 3 razy dziennie
Do wszystkich zastosowań: dwa razy dziennie

 Skład: Aqua, Glycerincyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol Behenate, Sodium Citrate, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Panthenol, Zinc Gluconate, Madecassoside, Dimethiconol, Manganese Gluconate, Sodium, Hyaluronate, Disodium Edta, Copper Gluconate, Citric Acid, Polysorbate 20, Capryl Glycol / Caprylyl Glycol, Methylparaben





MOJA OPINIA

Może zacznę od opakowania- krem ma świetny mały dozownik (widać go na zdjęciu) którym idealnie można odmierzyć ilość produktu. Opakowanie nie jest jakieś szczególe raczej zwykłe proste i 'apteczne' wygląda jak tubka kremów pod oczy. Cena produktu to około 43 zł - jak na rewelacyjną wydajność to niska cena. Produkt jest bezpieczny nawet dla delikatnej cery. Zapachy ja praktycznie nie wyczuwam- w każdym bądź razie nie pachnie pięknie i kwiatowo jak kremy w drogeriach. NO ale najważniejsze jest chyba działanie. Krem z pewnością łagodzi podrażnienia, twarz staje się ładnie nawilżona, miękka i ukojona. Zauważyłam, że po jakimś miesiącu stosowania niespodzianki na twarzy wyskakują rzadziej a jak już się pojawią to dużo szybciej się goją. Krem jest też o tyle fajny że można nałożyć go pod makijaż i nic się z nim nie dzieje- nie waży się, nie roluje itp. Podczas jego używania zaskórniki stają się mniej widoczne. Podsumowując to super produkt i na prawdę warto mieć go w kosmetyczce !


Cicaplast możecie kupić na iperfumy.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz