piątek, 6 lipca 2012


Gąbka do demakijażu KONJAC, Ewa Schmitt Boutique.

 Gąbeczka konjac to coś o czym ostatnio dużo się mówiło. Jest to gąbeczka która zawiera naturalny środek myjący i ma służyć do mycia i demakijażu naszej twarzy. A teraz zacznijmy po kolei...


OPIS PRODUCENTA : 
  Gąbka Konjac to produkt naturalny uzyskany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac. Gąbka jest w 100% biodegradowalna. Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać odczyn PH skóry i posiada właściwości nawilżające. Gąbka wspomaga ochronę skóry i odpowiada na jej potrzeby nawilżenia i oczyszczenia. Jest idealna do pielęgnacji zanieczyszczonej skóry każdej dorosłej osoby. Gładka powierzchnia gąbki pozwala delikatnie usunąć makijaż i zanieczyszczenia ze wszystkich zakamarków cery. Daje dodatkowy zastrzyk wilgoci i przyjemne uczucie świeżości skóry. Gąbka wykonana jest w 100% z włókna naturalnego, nie zawiera barwników i sztucznych dodatków, włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte, przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi, nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania, nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną , pobudza krążenie krwi, zapobiega zanieczyszczeniom skóry, można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu 60 stopni C bez środka zmiękczającego, produkt biodegradowalny.


Jak widzicie gąbeczka zapakowana w przezroczyste pudełko w środku jeszcze jest w woreczku. Gdy ją pierwszy raz zobaczyłam uznałam że ma 'defekt" gdyż w moim woreczku była woda ale okazało się ze to normalne gdyż gąbeczka po wyschnięciu robi się twarda jak kamień a w takiej formie pewnie nikt by jej nie kupił ;-)

Tu gąbeczka wyschnięta- dlatego trochę pomarszczona.

Chciałam aby na tym zdjęciu było widać strukturę gąbki- jak się przyjrzycie można dostrzec że ma takie 'bąbelki' powietrza.

Jak widać jest przymocowany sznureczek na którym gąbeczka lepiej schnie.


MOJA OCENA: 
 Jak dla mnie cena gąbeczki jest wysoka (15 zł) ale ja kupiłam ją w promocji (8.50 ) więc mogłam wypróbować. Czy nawilża ? -NIE (bynajmniej ja czegoś takiego nie zauważyłam) Czy oczyszcza bez żelu do mycia twarzy? SŁABO (rozmazuje a nie myje) ale jest to ciekawa alternatywa dla rąk, szczoteczek itp przyrządów do mycia twarzy. Ja za oryginalna cene z pewnością bym jej nie kupiła i nie zakupie ponownie ale jeżeli macie możliwość kupienia w promocji to warto spróbować może u was spisze się lepiej niż w moim przypadku.

PS. denerwuje mnie że wysycha i trzeba chwilę zaczekać aż 'namoknie'

A wy miałyscie juz tę gąbeczkę? a może jakąś wartą polecenia szczoteczke do mycia twarzy? dajcie znać w komentarzach ;-)


 

5 komentarzy:

  1. Melduję się jako pierwszy obserwator ;))
    Szkoda,że gąbka ani nie nawilża,ani nie radzi sobie sama ze zmyciem makijażu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam serdecznie w moich skromnych (początkujących) progach ;-)

      Usuń
  2. Dużo osób chwali sobie tę gąbeczkę,jednak ja sama nie potrafię się do niej przekonać:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to podobnie jak jak, ale w promocji można spróbować ;-)

      Usuń
  3. Mnie już nie kusi po kilku blogowych recenzjach. Nawet za promocyjną cene.I jak mój portfel się ucieszył:)

    OdpowiedzUsuń