czwartek, 12 lipca 2012

WODA TERMALNA od AVENE

 Ostatnio wody termalne stały się bardzo popularne mamy ich bardzo duży wybór. Możemy je kupić niemal w każdej aptece ceny się wachaja jedne są bardzo tanie inne natomist drogie. Nie wszystkie spełniają nasze wymagania a teraz o wodzie która jak dla mnie jest najlepszą woda termalną :
 Avene, Eau Thermale (Woda termalna w spray`u)


OBIETNICE PRODUCENTA:Woda termalna z Avene w aerozolu to naturalnie kojąca woda dla skóry wrażliwej. Woda ze źródła Avene jest jedyną wodą pobieraną ze źródła w warunkach sterylnych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym. Dzięki temu, woda termalna z Avene, zachowuje w całości właściwości źródła termalnego: kojące, łagodzące podrażnienia, działające przeciw wolnym rodnikom. Jest on dostępna pod postacią aerozolu, rozpylanego za pomocą azotu, który jest gazem obojętnym dla środowiska naturalnego, niepalnym i nieszkodliwym dla warstwy ozonu. Woda termalna z Avene jest nieodzowna dla wszystkich osób ze skórą wrażliwą. Jest to naturalny produkt, którego wszystkie właściwości zostały zachowane dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii.


MOJA OCENA:

*konsystencja - no woda jak woda ;-)
*opakowanie- bardzo estetyczne jak widac na zdjęciu (trochę przypomina dezodorant ;-) )
*zapach- jest zupełnie bezzapachowa
*cena - 29 zł / 150 ml, 38 zł / 300 ml  ja kupiłam swoją (tę mniejszą) za 23 zł
*aplikacja- bardzo przyjemna z atomizera leci bardzo lekka otulająca twarz mgiełka nie
                     jest to jakiś silny spray
*pojemność-150 lub 300 ml.


podsumowując: początkowo nie byłam z niej zadowolona lecz dałam jej koleją szanse i teraz jest moim 'must have'. Jest bardzo przyjemna, zaaplikowana nawet na makijaż nie niszczy go. Ładnie redukuje zaczerwienienia i doprowadza moją buzie do ładu po peelingach itp. Ja z pewnością kupie ja jeszcze nie raz, chociaż może wypróbuje jakąś inną --> zobaczymy ;-) jest to super odświeżenie w ciepłe dni zwłaszcza że zbliża się lato. Polecam jak najbardziej się w taki produkt zaopatrzyć .

PS. a w jutrzejszej notce moje pierwsze ROZDANIE ! ;-)

a wy używacie wody termalnej ? co o niej myślicie ? jest przydatna?


2 komentarze:

  1. Mam wodę z Vichy. Jak mi się skończ, to z chęcią wypróbuję tę z Avene.

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJKA;)ciekawy blog^^ i przede wszystkim baardzo przydał się;)
    Zapraszamy do nas:http://makijazponaszemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń